CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 3 March 2016

tema raya 2016

Assalammualaikum...

Tetiba rajin pulak aku harini, keje dah settle..tinggal ada 2-3 fail nk kena habiskan..takpe kejap je tu..

Borak2 aje la harini ye..

Korang dah beli baju raya? wahhhhh tetiba ty raya terus..dah ganti puasa?alhamdulillah aku pun dah selamat..habis raya terus ganti..dah tau pemalasnya aku ni esok2 kalo dah ujung waktu...!@#$$#%%

Aku thn ni ntah nape pemalasnyaaaaaaaaaaa nk pikir pasal raya..kalo tak dulu awal tak awal dah announce nk pilih tema bagai kan..naik meluat korang hhheeee

Td try taip color of the yr 2016..nk tgk apa kata PANTONE..

Wahhhhh color ini korang..

Favy sgt ni!!!


Aku pencinta kaler kusam2 gini compare dgn raof, dia amat2 tak suka!!dia suka bright color..cth kalau oren tu mesti warna oren yg teranggggg..aduhaiiii

Ni kalo tunjuk nk tema warna pastel, mmg confirm bertekak seminggu..pppffttt!!

Tp aku fedulik hapa, kalo bukan tema raya pertama, aku memberontak la utk raya kedua..hikhikhik

So skang cuci2 mata dulu, mood nk membeli belum ada lg ni..design, tema, nk beli kt mana belum terlintas kt kepala ni lagi..

Apa yg tgh IN skang pun aku tak tau..akhir tahun lepas penah la pikir nk try kain sari, dlm 2-3 bulan ni tringin pulak nk try cotton batik..bila menengok harga semeter pun RM30 menangis bucu katil aku..lawa mmg lawa oooo..

Korang kalo ada link jual murah2 habaq la na...kesian aku hik hik hik

Korang pun kalo dah bersemangat nnt share la kt aku idea ok!!!

#kejenaksenangajeaku
#pemalasabadi

 

7 comments:

lieyalatif said...

beb cantikkkk kaler yg ko bekenan tu...kaler aku sgt2 jugak tu...lawoo wey...aku suke kaler pastel2 nie...yg soft2 gituuu.... tapi aku x pilih lagi tahun ni nak kaler ape....adik aku nak kawin bulan 8 ni so alang2 buat tema yg nak guna kawin dgn raya same jek....jimat sikit.....

tgk le hujung2 bulan ni pi jalan2 usya2 kain ke.... beli yg simple2 jek laa kainnye...mls nak buat mcm tahun lepas....nak pakai utk kenduri kawin ni kene yg selesa kalo tak payah plak aku nak kesane kemari arah2 org buat keje...eh? hahaahahahaha

uSMie said...

cantik.. warna aku gak tuh chewa... aku dah ada tema dah.. soft pink... tahun ni belah aku so semua adik beradik pakai corak sama dengan warna sama weii... dah beli lama thn lepas lg rasanya... hahaha awal tak? ni semua kakak akulah ni... suh beli awal... hihi...

salwana nordin @ che'wa said...

lieya..kalo ko jugak eh?mmg kita sukaaaaaaaaaaa sgt warna suram2, lembut2 ni..suka sgt..tp laki aku tak suka..suka nau bright color..sabor la aku..

biasa org kalo ada kenduri kawin mmg terus pakai baju dr baju raya..mmh jimat banyak sbnrnya kan..

aku pun tak bincang apa lg dgn asben nk tema apa, takde mood betul nk ckp pasal raya ni hhhuuuu

ingat cuti sek ni nk mencari2 gak..tgk la camna..

nk design camna pun aku tak pikir lg..abis2 malas mmg baju kurung je aku buat, takpun jubah..all the time bole pakai :)

ko nnt share la kalo ada apa2 idea yeh!

#kebuntuansangat

salwana nordin @ che'wa said...

wahhhhhhhhhhh..dah bertema ko qema, serius mmg awallllllllll giler ko beli hhhaaaa

soft pink mmg kena sgt dgn kome sekeluarga qema..kulit putih melepak mmg IN sgt :)

aku ni nk cari warna soft jugak this yr, tp tu la kena sebulat suara dgn asben baru bole ON hhhheeee

LYAfrina said...

mmg tantekkk..
samalah lya, suka kaler dusty2 camni...

lya dh beli kain bln 12 aritu.. sbb time YES harga berganda mrh.. dh siap htr tailor pon.. theme kaler... ntah kaler apa tu.. haha.. asal jadi sudahlah..

salwana nordin @ che'wa said...

kannnn..akak mmg suka dusty kaler tp asben tak brapa suka..

lg cepat lya..dah nak siap baju raya, kami ni apa pun tak buat lg ni..seriously, takde mood betul nk memilih hheeee

tentu cantik warna dan design baju lya ni..sure meleTOP ni :)

Unknown said...

Nyimak artikelnya ya gan? :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...