CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 20 March 2016

random je harini korang..

Assalammualaikum..

Semakin malas nk update blog..sikit lg tutup terus kkahahakkkk..

Aku melayan insta je korang, senang nk upload pic then caption sikit..malas nk pening kepala bercerita kekdahnya..pppuuuiiii

Kdg2 banyak menulis pun org menyampah nk baca, dah baca ada je yg nk digossip kehidupan org kan..kan..kan..pelik aku manusia gini..

Lantak korang lah!

Ok back to my crite la..

Minggu lepas tak kemana pun..hadi ada kelas tambahan pagi dan malam uols..thn ni miserable sikit since hadi nk exam UPSR kan..alya ngan awatif terpaksa hantar daycare pagi, ptg abang hadi dah ada..

Harini share random photo aje udah..kata malas hhheee


1. Singgah hardware sbb raof nk beli ampaian baru jenis lekat kt dinding..nk jimat space katanya..ada sikit renovation kt porch luar tu..nnt kita share ye..Kemain anak3 aku jakun tgk benda2 cantik utk umah org2 kaya ni hhhaaaaaaaa...



2. Mulanya tercabar tgk dayyan anak lieya pandai baca BI, makanya mencabar diri sendirilah ajar awatif membaca BI jugak uols..sila terkejut!!!gigih la maknya membeli bahan bacaan sesuai mengikut nasihat beberapa org kawan yg turut sama dlm proses bacaan utk anak diaorg..

Tq pd kawan2 yg membantu bg tips bagai..tq sgt! aku dah start pun..perkembangan dia?subhanAllah..nnt aku citer lain ye..


3. Sementara menunggu asben aku shopping, duduk depan Sephora ni dgn anak3..mujur la aku ni sejenis muka yg bermake-up bagai setaun sekali (raya) so mmg tak bernafsu nk masuk apatah lg nk beli kkkkaaaaaa..cer kalo ko duduk depan kedai baju ke, kasut ke, handbag ke..mmg tak sah la kalo kluar tangan kosong kan..


4. Hari Ahad minggu lepas bebudak3 ni ujian tali pinggang..abang naik tali kuning 2, kakak ngan adik tali kuning 1..kiri kanan tu tak la risau sgt, yg tengah2 tu ha..aku harap2 dia tak lupa step dan tak ikut kepala sendiri..pppfffttt!!Keputusan tak tau lagi ni..nebes mak kau tau!

Ok la kengkawan..byk tu je la yg aku mampu fikir panas2 ni hhhaaaaaaaaaaa..harap2 sudi la baca eh!

8 comments:

NanyFadhly said...

Comeynye anak2 dare tuh...manis2 belaka disamping abang sado di sisi. Good luck yer! jangan bersilat harimau sudah... hahaha!

salwana nordin @ che'wa said...

hhheee..tq nany..alhamdulillah..abg tu terlebih sado kekdahnya :P

lieyalatif said...

haaaaaa kan aku ckp better late than never...ko start kat awatif tu tak telambat pada aku, yg penting ko istiqomah ngajar tiap2 ari..dpt 2 muke surat pun jadi...hasil nye indahkan beb...dayyan dah lancar bace BM...aku tahap bagi buku cerita skrang.....hepi aku...lega target aku 5 tahun nak die pandai membace dah tercapai....aku ade satu buku bi yg bagus gak wa, ko leh try.... nanti aku tunjuk ...kalo nak cepat ko save le nombor aku nie...leh kite wasap2 share tips....aku suke org besemangat mcm ko nie...0197562866 save lieya gojes tau hahaahahahahaha

lipstik sephora best tau wa...ari tu try beli seketul....aku lupe lak jenis ape..ade kat umah tu hah....kalah mac...aku pakai mac menggelupas2 bibir aku..tak paham aku, dah le lipstik mahal tu...sudahnye aku buang jek....scary je ..bile pakai lipstik maybeline ke sephora ke ok jek...pakai mac jadi gelupas2 tu...menderita aku pedih...sudahnye ke tong sampah huhuhu..tak mo la beli brand mac lagi..tak sesuai ngan aku kot.....

tahniah buat anak2 teakwando...moga terus maju jaya okey!

salwana nordin @ che'wa said...

betul lieya..istiqamah tu penting..aku pun mcm ko, bila ada target tu mmg bersungguh2 la aku buat!dayyan dah lancar agaknya ye, awatif still merangkak lg tp takpe 'better late than never' kan hhhhhaaa..

tq lieya atas nasihat dan tips..segan pulak aku nk berwassap dgn ko blogger famous amos ni..inshaaAllah aku akan save jugak no ko ni, kita tukar2 pendapat :)

aku ni sebarang make-up tak pandai lieya..yg aku tau maybeline je, yg mahal2 ni mmg jarang beli..takut pun ye sbb dah biasa yg murah, sekali beli yg mahal tak tahan..mcm ko la sampai kering2 tu tak sesuai la tu..

LYAfrina said...

n3 random ok apa.... skali harung...
huhu..jgn la smpai tahap ttp blog kak.. lya pon on/ off dgn blog ni.. tp syglah..byk kot knangan simpan dlm blog..

asya awl april ni grading naik tali biru...

salwana nordin @ che'wa said...

HHHHAAAAA...mmg senang lya..pemalas akak ko ni :)

tak tau la lya..on off camni hhhheee..

wahhhh asya dah biru..cepat eh..bebudak ni kuning je sampai tahap 2, pastu biru gamaknya hhheee

Hsna Rahman said...

cewahh...brg2 umah orang kaya tu...kalau kita pun teruja..

salwana nordin @ che'wa said...

ha la husna, apa yg tak cantik kalo brg2 org kaya kan..mampu tengok je hhhhhaaaaaaaaaaaa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...