CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 1 July 2015

tetiba merindu..mgkn sbb JULAI kot...

Assalammualaikum...

Lately..rindu anak3 masa kecik..ntah kenapa..mgkn sbb depa dah semakin membesor :(..melawan pun dah kuat..biasaaaaa dierrr tu!!

Hadi - 11thn
Alya - 7 thn
Awatif - 4 thn

2 thn lg ada rezeki nk hantor hadi asrama pulak, menuntut ilmu akhirat disamping ilmu dunia, berjauhan lah kita hhhuuuu..inshaaAllah berjihad krn Allah!!!

Bila rindu aku jenguk blog lama aku ni ha..since 2008 dah berblog, sejak alya lahir..seriussssssss rindu!!!korang rajin bole jenguk kot2 nk tgk depa masa kecik hhiii



Usia perkahwinan pun dah nk masuk 12 thn pun..inshaaAllah mudah2an berpanjangan hingga ke syurga..

Julai bulan istimewa aku sbbbbbbbbbbbbbbb bday aku hhhhaaaaaaaaaaa..tak lupa jugak anniversary kami!!!

Thn ni anniversary je jatuh bln Ramadhan, bday syawal pertama uolsssssss..inshaaAllah panjang umur merasa la sambut, tiba2 Allah tarik nyawa, sambut di syurga..ameennnn...

 Allahuakbar..rindunya anak kecil :)




3 comments:

Pn Qema said...

samalah kita che wa...

adam - 11 thn
rayyan - 6 thn
rania - 3 thn

kahwin 2003 - hampir 12 thn jg samalah kita..

cuma anniversary aku bln 11...

apapun happy besday in advance che wa...

ko raya mana? aku thn ni raya KL je.. sbb MIL aku dtg raya KL... mak aku takde raya makkah.. adik beradik semua raya umah mertua... huhuhuhu

LYAfrina said...

tau xpe..lya ank sorang lg la ... bila tgk pic masa kecik..sayu sgt hati..nk je, dia kembali zaman tu..

salwana nordin @ che'wa said...

takpe lya..Allah Lebih Mengetahui..sekurang2nya lya ada sorang saham akhirat lya kan..semoga asya menjadi anak yg solehah berjaya dunia akhirat..inshaaAllah..

akak ni kalo tgk anak kecik mmg jauh kt sudut hati tu tringin sgt, tp tu la Allah Maha Mengetahui..Dia nak bagi, Dia akan bagi..yg penting jgn berhenti meminta dan berdoa..inshaaAllah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...