CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 13 July 2014

11yrs

Assalammualaikum..

Alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..

Harini tak nak tulis banyak sgt la..cuma nk bgtau harini ulangtahun perkahwinan kami yg ke 11 thn..

Biasanya tarikh ni aku je yg ingat, raop mcm biasalah kalo tak dikabo sampai u/thn thn depan pun tak dikesahnya! **rolling eyes**


Sudah 11 thn berkahwin..bukan senang nk sampai ke tahap ni sbnrnya kan..penuh dugaan dan ujian Allah..in fact sampai skang pun masih diberi ujian oleh Allah..

Its ok sbb sbg hambaNya mmg itulah tanda ketakwaan..terpaksalah hadapi dgn penuh ketenangan dan kesabaran ye..in syaaAllah..

Kdg2 mmg susah sgt rasa nk hadapinya tp kalo dah tersurat itu jodoh kita, macam mana melanda pun Allah tetap pelihara..

11 tahun dgn 3 cahaya mata..nikmat Allah yg tak terhingga..jika ada rezeki nak menambah..mudah2an Allah makbulkan :)

Jika tak ada, kita berusaha mendidik dan menjaga amanah ini dgn baik..in syaaAllah..bukan kuantiti yg dipandang tp kualiti yg dihasilkan, jika ada kedua2nya itu BONUS..

Terima kasih suamiku krn menjadi imamku..
Terima kasih suamiku krn memilihku menjadi makmum mu..
Terima kasih suamiku krn menjadi bapa kpd anak2ku..
Terima kasih suamiku krn bertanggungjawab atas segalanya..
Terima kasih suamiku krn berusaha memimpin kami ke syurga Ilahi..

 Ya Allah..

Eh dah terpanjang pulak menulis..hhhaaaaa

Last but not least, doakan yg baik2 utk kami ye kawan2..semoga tabah mengharungi lagi 10thn mendatang ye..in syaaAllah

Mudah2an pengakhirannya baik2 saja utk kita semua ye :)

ya Allah..


 

4 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

happy 11th anniversary!! tahniah ye..semoga terus berbahagia selamanya..=)

wa said...

Alhamdulillah , semoga berkekalan ke hujung nyawaa

Nad MamaZN said...

canteknya..! :)

happy anniversary! :)

salwana nordin @ che'wa said...

tqsm kawan3 semua..

alhamdulillah itulah yg diharapkn dlm 11 thn ni dan mudah2an sehingga ke akhir hayat :)

doakan yg baik3 utk kita semua ye :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...