CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 23 May 2014

bekerja dihari sabtu dan shawl..

Assalammualaikum..

Tajuk poyo sgttttt kennnn...org lain yg keje hari Ahad pun relax je kan..*rolling eyes*

Aku ni kalo weekend bekerja mmg malasnyaaaaa w/pun bukan banyak keje sgt...*hari2 kau malas sbnrnya pun*..harini kena keje ganti utk cuti raya nnt..

Curlasssss sgt dah mcm sekolah hhhiiiii...

Aku mmg tak suka keje weekend sbb time tu la kita nk berehat sbnrnya..time tu la jugak banyakkkkkkkk keje rumah yg kena buat..padahal tiap2 hari buat tp tak abih2..felikkkk..

Sudahnya semalam gigih mengemas, menyapu, mengemop, melipat dan menyimpan baju bajan smua..banyaknyaaaaaaaaaaaaa baju kain..sampai 3 laundry..

Budak2 ni pun tak tau nk letak mana..nursery tak bukak sabtu..sudahnya terpaksa letak kt umah mak..terpaksa la mak jaga 3-3 org tu ha..*terpaksa ye..terpaksa..*

Serba salah pulak since depa mak tak jaga dah..aku tak risaukn 2 org yg besor, si kecik tu la.. kt nursery suara pun tak kluar, kt umah mak mcm lipas kudung pppffftttt!!

Ok..settle..

Eh..harini aku pakai shawl dgn jubah mekah mil bagi..melawa sikit **buh celak & lipstik** sbb nk pegi kenduri kawan sekolah jap lagi..

Post kt pesbuk kemain org mengomen, muda le, comel le, lawa le..akak dah nk masuk 34 thn dik :)..dah semakin tua yg dewasa..ehhh???dah kenapa????

Tipah tertipu je smua tu..trima kasih 360 krn membuatkn diriku begitu berharga..eh tetiba..


Ada sorang budak kilang ni lg best..'lain macam npk cwa harini'...vavavaaaavaa..hambik 'lain mcm kau'...npk weird ke?hhhaaaaaa

Aku jarang pakai shawl sbb lambatnya bersiappp..nk kena pin sana sini, nk lilit2 lagi..bila rasa nk melawa baru pakai, kalo tak selekeh je la kau chewa ooiiii...

Tapi shawl ni best, lembut dan terletak..sepuluh hinggit je beli kt mydin..long & wide..i loike..ruginya tak beli 2-3 helai lagi..

Ok..tu je nk cerita..

2 comments:

lieyalatif said...

uih leceh gak kalo kene keje weekend...especially aku la wey...sbb sabtu ahad aku biase dah jadual sendiri...mane nak pi pasar restok barang basah, budak2 ni punye kelas swimming...uihh kalo kene keje weekend mmg lintang pukang jadual aku heheeheh

siyessss ko cantik sgt bershawl gini....nampak muda...betul wey!! kang ade raof tak kasi kuar umah kang hahahaahahaha....muke ko sesuai la beb pakai shawl....pandai gak ko lilit...kemas jek hah aku tgk.....

salwana nordin @ che'wa said...

betoiiii sgt lieya..biasa weekend mmg aku dah set apa yg kena buat..biasanya laundry dan kemas umah la..kalo skip je mmg double keje aku..

kalo rajin mlm tu settle smua, kalo malas mmg ahad baru buat..

itulah kalo kilang ni nk keje ari sabtu mmg aku tak nak..

kalo ganti sekali sekala ok la..what to do kan..

ihsan 360 je tu lieya..ko jgn tertipu..hhheee

aku ni sekali sekala bole la bershawl..kalo rajin, kalo malas kang sauk je tudung awning udoh hhheeee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...