CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 11 April 2014

tqsm semua :)

Assalammualaikum..

Ingat malas nk tulis apa2 hari ni..tp nk dedicate appreciation utk mereka2 yg ambik berat ttg aku dan anak3..alhamdulillah..

Masih bersedih? masih risau? masih..masih..amboiii kemain byk masih..

Biasa arr selagi belum selamat pulang selagi tu la kita risau kan :)..alhamdulillah abang dah selamat sampai kt Jeddah..dia sms tp mmg tak bole nk balas le, pastu dia tepon :)

Tak ckp lama pun sbb berebut2 dgn budak b'3 ni ha..sampai ke aku terus hai2 bye2 je la!gggrrrr

T'ari tadi abang wassap..eh dah bole wassap katanya..seronoknyaaaaaa..baru bole ada komunikasi 2 hala kan :)

Terima kasih sgt2 pd kawan2 sek, kwn2 uum, kwn2 maya yg byk bagi nasihat, bagi semangat spy aku sabar dan jaga diri baik2..alhamdulillah..aku ok je cuma sunyi sikit..

Eh..semalam aku tido awal..9.30 dah tido..balik keje tu dah sakit kepala, telan ubat, pastu lipat baju bajan..bila dah telan ubat, mulalah mata stim..

Tp terpaksa tahan jugak sbb anak3 tak bg mkn lg, baju tgh bermesin, susu tak sedia, beg nursery tak siap lg..aiiiihhhh..

Anak3 pun aku bg mkn laksa beli je..pastu dlm pukul 8.30 dah lapor balik..bangunlah bancuh milo dan sapu jem atas roti..

Maknya tak larat beno nk masak..

Dah siapkn bebudak ni masuk tido..aku pun landing atas tilam ngan awatif..ingat nk layan citer tv tp kalah jugak..off tv pastu zzzzzzzzzzzzzz...

Kemain lena, jaga2 tgk jam pukul 5.30 pagi, itupun sbb awatif nk susu..ni kalo sambung tido mmg ke laut la jwbnya..

Sempat la buat apa yg patut sementara menunggu subuh..sunyinyaaaaaaaaa tp aman sgt rasa :)..

**Rindu abang :(**

Weekend ni tak kemana2 kot..ingat nk masak nasi lemak, buat donut dan buat la apa2 yg anak nk mkn..tu diaaaaaaa..hari biasa pun femalas, ni cuti ahhakaaasssss!!!

Ok..tu je nk bebel kot..terima kasih sgt2 pd kawan2 yg bagi semangat dan kata2 yg baik..nnt aku mintak sampaikan doa kt sana..

Semoga Allah merahmati dan memberkati hidup kita semua dunia akhirat ye..in syaa Allah :)

 
Sayang kamu semua!!

2 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

wahhh..best gak tu main masak2 hujung minggu kan..mana tau dpt meredakan kesunyian..=)

salwana nordin @ che'wa said...

tq lily..masak nasi lemak je..pastu dah malas kkkeee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...