CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 8 May 2013

frust x tension + penat / sedih = mengukur Mall Aeon dan Parkson

Assalammualaikum..

Tu dia..tajuk mcm teruk remuk rendam sgt hati tu hhheeee

Frust punya pasal langsung tak berhapdet blog kkkkkaaaaaaaaaaaaaa..lgpun aku MC sbb yaya ngan wawa cibir pulok!

Ramai yg dah hapdet pasal PRU13 ni kt blog memasing tp aku tak lah nk update sbb kt fb dah tak larat nk berdebat dan berhujah pun hhhheeeee..

Semua dah termaktub..sbg hamba Allah kena redha dan istiqamah dlm segala ketentuan Ilahi..tp berjuang tetap berjuang..in syaa Allah :)

Masing2 ada lebih dan ada kurangnya cuma ralat sikit sekiranya benar PRU kali ni tak dijlnkn dgn telus dan baik..itu je :(..sepatutnya bukan begitu :(

Ok kembali kpd kehidupan yg sebenar...

Hari isnin tu kan aku cuti..cuma hadi je sekolah pagi..yaya cuti..sbbkn frust ptg tu raof terus ajak jalan2..

Aku pun mmg pucuk dicita ulam mendatanglah kan..kata frust jugak kennnn...

Whole day tawaf Aeon dan Parkson..


Dia suh beli baju raya anak3..aku rasa mcm awal sgt pun..lgpun mood nk beli baju raya tu belum datang lg..sudahnya biarlah dulu..

Tapi aku tgk banyak jugak stok baru masuk..tergugat jugak iman :)

Sudahnya beli jugak sehelai dua untuk bebudak3 ni ha..konon2nya baju utk jln2 ke kelantan terengganu nnt hhhheeee


Tambahan si wawa tu mmg memerlukan baju sgt2 sbb smua dah makin senteng, pastu peel nk berseluar aje!...

Beli jugak hadiah utk membe raof yg baru pertama kali mendpt cahaya mata sbg buah tangan :)


Habis tawaf shopping complex..raof ajak ke riamoda plak..dia suruh beli kain utk buat baju melayu dan kurung raya..tgh ada duit ni kita beli siap2..nnt byk nk belanja lain plak!aduyaiii

Tema apa?kain apa?warna apa?design apa?

Lain kalilah aku hapdet..tu pun kalo rajin eh??

4 comments:

lieyalatif said...

Xmo laa citer pasal politik ni...kite bagi yg pakar je buat keje heheheheh....

Ehhh mmg dah kene stenbai baju raye ni kooo...tailor skrang demand kang dah start puase dieorg x mo amik dah so baik anta awal2....aku pun dah selmt anta mgu lepas....sempoi2 jee tema nye sbb beraye umah mertua hahahahahah agak double standard disituuuuu hahahahaha

salwana nordin @ che'wa said...

hhheeee..

aku tak anta2 lg ni..nk cari tailor 1 hal..takut tak menepati design yg aku nak hhhhaaa

aku pun taun ni plain je..tak byk aksesori nk ditambah pun..

aku mcm biasa raya kt kg kedah belah laki..standard kena jaga jugak hhhhhhaaaa

Unknown said...

kalo shopping ngan anak2 ni memang cam ni la peelnya..tak sah kalo tak tawaf mall...ade je tempat yang dorang nak pi..

salwana nordin @ che'wa said...

hhheeee...kalo dah tawaf 1 mall sudahnya ada je benda nk dibeli :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...