CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 3 May 2013

ini kalilah!!!

Assalammualaikum...

Semoga Jumaat ini membawa lebih keberkatan dlm hidup kita..in syaa Allah..semoga kemenangan berpihak kpd ISLAM thn ni..in syaa Allah :)

Rata2 cerita pasal PRU yg tgh hot..kt fb, twitter, instagram, wassap..in fact dlm weChat pun ado..sblm jd suam aku pun hegeh2 gak nk citer pasal PRU hhhhhaaaa

Alhamdulillah..tak sabar rasanya nk mengundi..ntah nape thn ni bersemangat sket..mgkn sbb aku sama2 berjihad dgn suami kot..

Rupanya seronok jugak bila kita faham apa itu jihad ke jln Allah..

Tahun ni kali ke3 mengundi..thn pertama 2004 (hadi lahir)..thn kedua 2008 (alya lahir)..thn ketiga 2013 (wawa dah 2 thn)..

Ok..nk citer pasal politik, aku bukan orgnya..nk berdebat pun tak pandai, nk berhujah langsung la..tp yg pasti aku pilih Kepimpinan Bersama Ulama'..

Korang nak pilih apa itu adalah hak memasing..aku tak kisah pun..jgn disbbkn ini kita tak berkawan..betul tak????

Tapi plz open up your mind and heart..kita bukan org bodoh yg senang diperbodohkan..dan harap kita cukup bijak utk menilai ye.. 
 
Raof dah semakin sibuk nak2 esok hari..mgkn tak balik umah kot..tido di markas..mcm2 aktiviti yg mgkn dilakukan..in syaa Allah..

Hari mengundi nnt pulak sah2 dia bertugas.. 

Aku mmg teringin nk join tp apakn daya tugasan di rumah dan anak3 lebih memerlukan..in syaa Allah anak3 dah besor nnt kita join :)

Beginilah setiap 5 thn ken :)..sabar..sabar..jihad..jihad..

Eh hari isnin bos bg cuti..sonoknya hhhheeee...

Ok lah..hopefully tak ada yg terasa hati sbb kita berkawan kerana Allah..kalo boleh membawa hingga ke syurga..in syaa Allah...

Peace!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...