CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 23 December 2012

minggu terakhir sblm sekolah bukak

Assalammualaikum..

Mesti ramai yg bercuti harini kennn..maklumlah esok krismas sambung aje lah cuti tu ye dak?

Adik beradik saya pun sdg bercuti tu..kemain havoc umah makabah kalo dah berkumpul ramai2 tu..

Gambo takde kena mengena

Aku tak cuti arini uols..mgkn keje half day sbb t'ari kang nk ke KPJ utk rawatan susulan raof..dr KPJ trus balik kg Kedah..

Kazen raof kawin..

Hari minggu aritu kami ke Semenyih N9..sebelah pengantin pomp..lama tak jalan jauh2..seronok w/pun sakit pinggang memangku wawa..

Hari ahad plak menguruskn kerja2 umah..settle baju bajan, sapu sampah mop lantai..kemain byk habuk mcmkn dah setahun tinggal umah padahal sblm pegi dah berkemas bagai hhhhuuuuu

T'ari baru pegi umah mak berlibur2 dgn adik bradik yg dah balik tu :)..best giler!!!!

Malam semalam baru start packing utk balik kg plak arini..uuuiiihhhh..fenat!!

Ok la kawan2..start esok till next weeks iols bercuti panjang uols..menghabiskn sisa2 cuti yg ada sblm kelam kabut menguruskn sekolah anak2 nnt..i'Allah :)

**nasib persediaan sekolah anak2 dah settle awal2 :)**

BLOG BEREHAT UTK SEMENTARA WAKTU>>HARAP MAKLUM!

2 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

comelnyer gigi!!!

alya sini separuh br siap,
pensil,buku sume tak beli lg ni..
kasut baju dh siap!

salwana nordin @ che'wa said...

tu ka dah ujung2 waktu biasanya ada je hal tu yg kena prepare awal..tinggal yuran budak ni je lg :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...