CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 16 August 2012

hadi pulok..

Assalammualaikum..

Semalam adik, hari ni bawak abang plak gunting rambut :)

Lepas balik je dr sekolah trus bawak kedai gunting, mujur hari ni tak ke sekolah petang so tak la t'kejor2 sgt nk menguruskn dia :(


Bawak gi kedai hindu, tempat biasa dia pegi kemain ramai bebudak yg nk m'gunting..malas aihhh nk menunggu dgn kepanasan dgn mengeluhnya si hadi dgn b'zikirnya dia kt telinga aku ni ha..

Silap haribulan rambut tak b'gunting, mulut dia aku gunting heh!

Ingat nk suh raof bawak tp aku kan gemo tak menyempat, kalo dah t'detik nk buat tu kena buat..kalo tak mmg confirm bawak dlm mimpi bole????

Ok..urusan diri anak3 dah siap :)

**malam ni nak start packing baju bajan..nak balik kampung uollsssss**

2 comments:

Ren Din said...

wah rambut raya! =)
Hati-hati balik kampung. Selamat hari raya. Ampun maaf dipinta dari dunia maya =)

salwana nordin @ che'wa said...

Bole la rambut raya hhheeee..

Doakn kami selamat pegi dan kembali ye..i'Allah

Selamat hari raya maaf zahir batin jugak utk sahabat di alam maya..b'gembira di hari raya ini..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...