CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 16 August 2012

entry terakhir sblm kita beraya :)..i'Allah..

Assalammualaikum...

Mesti ramai yg dah bercuti kan..kan..kan..

Aku jugak still duduk di opis ini tp takpe hari ni halfday..satgi nk terjah ke pekan m'cari brg2 utk raya lagi..hai la tak sudah..sudah.. hhheee..

Aku dah 'beraya' uolsss so tak la penat sgt kkkee...kecewa tau, tp dah jangka pung!

Smalam gigih m'packing baju bajan..punya la fenin nk bawak baju hapa padahal ambik saje dlm almari tu kan hhhheee


Baju aku ngan raof pun dah settle..

Hari ni banyak keje lg nak kena settle sblm balik kampung..
  • mengemas umah (balik nnt tak penat dah)
  • basuh baju
  • cuci toilet
  • buat kek
  • packing towel, toiletries, pampers, accessories etc
  • himpun toto, selimut, bantal
  • masuk kuih muih/kepek dlm bekas
Antara yg aku ingat nk buat lah..kang mesti ada je benda/kerja yg kena tambah tu hhhuuuu...tu pun toilet pagi tadi baru cuci, baru dlm bilik aku, toilet belakang belum lagi hhhhuuuaaaaaaaaaaaa..

Ok kang p'lahan2 kita buat aje lah ye..

Spt yg korang tau kami setiap tahun mmg beraya di kedah, raya ke2 baru balik perak :)..kami tak ada giliran, main redah aje..hampir 9 thn alhamdulillah ok je :)

Lgpun kt sana lebih meriah dgn sedara mara, kt sini kalo adik bradik aku ada seronok la tp bila masing2 dah kawin, komitmen pd suami2 lah ye :)

Ok lah di hari Jumaat yg penuh kemuliaan ini che'wa & co ingin menyusun sepuluh jari memohon keampunan di atas segala ketelanjuran kata dan perbuatan sama ada disengajakan atau pun tidak..

Saya cuma manusia biasa :)

raya tahun lepas..

Kepada smua adik bradikku, sahabat2ku, rakan2 mayaku dan seluruh umat Islam tersayang Selamat Menyambut Hari Raya Maaf Zahir dan Batin..bergembiralah dimana jua anda berada :)

Ikhlas dari kami: Abd Raof, Salwana, Abd Hadi, Nur Alya dan Mya Awatif :)

Oh ye kita cuti seminggu so kalo rajin kita update blog..eh ada ke org nk baca?baik la korang pegi beraya ye dak?hhhhaaaaaaaaaa...

**Berhati2 di jalan raya**

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...