CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 17 December 2014

Reward ujung thn dgn dress dan handbag

Assalammualaikum..

Katanyaaaaaaaa lah ujung thn padahal bulan lepas dah reward dgn handbag jugak, bila outing npk blouse cantik terus beli, npk shawal rembat 1..

Dasarrrrrrrrrr sgt kan!bbbahahahaaaaaaaaaa

Aku ni tak bole npk YES kt online..asyik la membelek mana2 yg berkenan..

Pantang npk beg, pantang npk dress/jubah..oooiiiiiiiii laju je klik!

Berhantu dan bernafsu betul la..

Kelmarin gatal beli cotton dress dekat butik yg biasa beli di sini #muslimahclothingcouture 

Tgk model pakai lahaiiiiiiii cantik beno, bila sendiri pakai, menangisi..beza sgt model dgn kau kan :P


Sapa suruh tiap2 hari update benda baru..saja nk bagi i juling2 mata memilih..korang kalo rajin bole jenguk fb tu..

Jenguk je tau, jgn like atau add kang saka membeli dtg je jgn salahkn hakak pulak..aku dah lama terjebak dgn butik ni hhhuuaaaaaaaaaa

Tp alhamdulillah spjg berurusan dgn butik ni, semuanya ok, takde masalah brg, lambat reply atau lambat pos..

Untuk mereka yg setinggi model dress recommended sbb labuh sampai 57'..org katik cam aku ni biasanya mmg kena alteration kan..tp apa ada hal hhhiiiiii
 
Handbag tu pulak warna maroon/red, mmg mencari warna gini sbb yg lama dah kikis2 kulitnya..padahal bukan penting sgt nk mengganti tp dah namanya nafsu nk membeli jugekkkkkkkkkk 
 
Berkenan kan design Micheal Kors kali ni..eh lupa yg ni bukan original handbag korang, cap ayam tp itu je yg mampu beli..cap ayam beratus jugak duit melayang fffuuuhhhhhh!!
 
Bole jenguk fb handbag ni..jenguk je jgn add/like..hhhaaaaaaaaa

#handbagdahbanyaktpikutnafsunkbeli
#dressbanyakbelumpakaitpgatalmembeli

Ok korang yg ada penyakit mcm aku bole # ye T____________T

8 comments:

LYAfrina said...

Xpela... hadiah utk diri sndri.. bkn tiap2 bln pom kan.. cotton dress tu ok x? Kain mgecut x? Or melekat badan. Sbb bminat jgk dgm cotton dress ni..

Lya pom gitu la.. sbb tu mls nk buka fb or ig... ada je y promot mde2.. nafsu tba2 mgila.. ahhaiii...

Unknown said...

memang menggila time year end sales ni... takpela, bukn selalu pon kan..gpon tahun dpn ada gst lahape..confirm naik harga

lieyalatif said...

wahhhh wahhhh wahhhh reward best ni weyyyy...senyum sampai ke telinga hah heheheehe...tu laa aku pun tgh ralit usha wrislet nie wa...tapi tak jumpe lagiyg berkenan..skrang kan kat us tgk krismas sale tu yg nak rembat gak seketul tu...murah gilooo wey heheheeheh....

alaa wa awat tak snap pic pakai dress tu...mesti lawo gile....nanti kalo ko pakai kosnap ye...aku pun dok gile kumpul dress/jubah nie...senang gi keje sarung jeee tak payah pikir gosok kain ke ape heheeheheh...tapi ikutkan kalo gomen ni mane leh pakai jenis2 abaya nie...tapi aku dulik ape...yg penting tutup aurat...baju yg tutup aurat plak takleh pakai ape ke halnye kan heheheheeheh

Unknown said...

Salam kenal, saya blogwalking kat sini. Jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. ..TQ :)

salwana nordin @ che'wa said...

lya..kdg2 menahan nafsu gak 2-3 bulan baru beli hhiiiii..cotton dress tu rasanya ok je sbb butik ni mmg muslimah sikit, kain pun berkualiti..

kalo nk tepat beli ikut saiz lya ye..kalo dia suggest one size bigger so kena beli besar sikit la, baru tak ketat kan :)

nnt akak review pasal cotton dress ni sbb tgh alter kasi pendek hhhuuuu

salwana nordin @ che'wa said...

nadia..ni lah masalahnya ujung2 thn ni..sana sini SALE kan..saya ni jenis tak kedekut utk diri sendiri mmg belanja abis2an hhheeee

GST belum laksana tp skang sana sini dah naik harga nadia..disbbkn nk ikat perut dr belanja utk diri sendiri sorry la hhhaaaaaa..belanja atau tak harga tetap korang (gomen) conquer kan!

salwana nordin @ che'wa said...

salam kenal ROSE..

nnt kita jenguk blog awak ye :)

salwana nordin @ che'wa said...

lieya...aku kalo dpt bershopping mmg senyummmmmmmm memanjang hhhaaaaa

eh ko pun dah usha2 SALE ye..beli jgn tak beli lieya..duit kita suka hati kita la kan hhhaaaaaaaaaa..belanja utk diri sendiri jgn berkira sgt :P

ko tau kan aku dress collector so mmg pantang la npk cantik dan murah, harus beli la hhhuuuuuuu

nnt eh kalo dah pakai aku snap la, skang tgh alter maklumlah 'tinggi' sgt..lieya, dress/abaya kt butik tu amat sesuai dgn ko sbb aku tau ko jenis tinggi model..mesti lawa ko pakai maklumlah tinggi :)

gomen balik2 baju kurung kan..tp ko dah langgar kita terer la ni hhiiiii..betul ckp ko janji menutup aurat..itu yg penting!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...