CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 5 December 2014

makan aje la yg kau tau kan..

Assalammualaikum..

Ya Allah tak tau nk ckp betapa merindui blog dan kawan2..nk menulis sepatah pun susah apatah lg nk berkunjung ke blog kawan2..

Sibuknyaaaaaaa bulan ni tak tau nk ckp camna..ni minggu depan nk audit Biro..

Kdg2 bukak blog, tutup..langsung takde idea fffuuuhhhhhhh...

Gambo mknn aje yg byk kt tepon so marilah b'cerita pasal mknn je uolsss bbbaahhhaaaaaaa...ini je yg ku termampu setakat ni..

Meh layannnnnnn...

Pic1: ada masa ini aje yg aku nk makan, setitik kuah pun aku tak sentuh..ini pun sodap :) 

  

Pic 2: sekali sekala layan masak kicap sotong..depa tak brapa suka, kalo masak sambal sotong laju..

Pic 3: Isi ayam potong kecik2 buat masak sambal belada..gaul dgn nasi panas2..sudah!


 Pic 4: bebudak3 suka ayam masak kicap, kalo bole tiap2 mlm suruh buat, tu yg togel takde rencah, sampai habis bahan guna..eh senang keje mak kau..


Pic 5: ikan jelawat masak lemak..bebudak3 suka jugak tp ikannya bertulang banyak pulak..dah 1 hal pulak aku kebek2 time mkn..


Pic 6: singgah pasar malam aritu, npk lemang dgn rendang pulekkkk..tak tahan membeli la sepotong, beso tu singgit tau, rendang 2.50..


Nasib rendang sedap sgt mcm mak aku masak..halal la T__________T

Ok..tu je..

Jumpa minggu depan..kot rajin <________>

4 comments:

LYAfrina said...

yummm..sedap2nyer kak...
lya pon tiap2 mlm sekarang memasak.. smpai pening nk msak apa..tiap2 malam google.. sbb tu suka simpan resepi kt blog sdri.. nk msak senang.. buka je .. lps ni nk kena simpan jugak koleksi masakan y jrg2 buat ni..

kak..nnti share resepi sotong kicap tu.. x pernah buat lagi.

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

huuu..samelah..kat opis berderet2 audit tunggu turn..nangesssss..

salwana nordin @ che'wa said...

lya..mmg kena memasak tiap2 mlm lya..biasanya 1 lauk je, simple..itupun dah cukup utk bebudak3 ni ha..

oooo lya tak penah buat ek masak kicap sotong tu ye?

ok..nnt akak share :)

salwana nordin @ che'wa said...

lily..ujung2 thn gini la..

stresssss..tp takpe kita cuba buat perlahan2 ye..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...