CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 29 October 2014

whatever..

Assalammualaikum...

Hoooiiiiiiiiiiii bukan main kemalasan nk update blog.. ini serius!!hhhaaa...mcmkn org kesah..

Aku ni dah la malas, tangan sakit pulak..bole pulak tersimpul urat kt lengan..silap adjust terus ngilu sakit..hhuuuu

Tu yg malas menulis, harini dah ok sikit sbb asben dah urut smalam siap tampal koyok..berangin jew!!

Poyyyooooo sgt..ini semua alasannnnnnnnn hhhaaa

Ok la meh random photo je la...tak payah nk tulis panjang2 kan :P..npk tak permainannya di situ..


Masak merah ikan kesukaan semua ni!

 
 
 Tahun depan 4 taun dah..nk sekolah dah pun..sekolah PASTI kakak dia je..seremmmm je bila pikir pasal budak ni hhhaaaa


Minggu peperiksaan..minggu ni alya, minggu depan hadi..bertabahlah bebudak2 maknya 2 minggu ni jd singa jadian je..


 

Kuetiow kering makan hujan2..minum pulak teh tarik atau horlick...pppeeerrrgghhh!!!  


Koleksi FROZEN awatif yg pertama terus jd kesayangan..murah je RM15.00..sbbkn pertama kali itulah yg diulang2..harini basuh, esok dah kering diambik pakainya..meluat aku!


Sorting time!! almari kecik, baju makin bertambah..sudahnya mana yg elok simpan, tak muat bg kt org, yg dah tak elok buang!

Ok..finish!..doakan saya rajin2 minggu depan ye hhheeee

T_____________T


4 comments:

LYAfrina said...

sama mcm kakak asya..klo bju frozen tu duk ulang pakai..last2 kena sorok..haha

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

bagusnya nk sekolah dah si adik next year ye..zareef lom lagi kot..pampers pon pakai lagi ntah bila nk start ajar tak pakai pampers kan..huhuhu

salwana nordin @ che'wa said...

kakak asya dah banyak koleksi frozen..bole tuka2..awatif ni baru 1 tu je..itulah yg di hadap tetiap hari..ni kalo beli bebanyak mmg baju lain tak layan dah hhheeee

salwana nordin @ che'wa said...

lily..awatif dah setahun free diapers..anak2 akak semua 4 thn terus sekolahkn..sekolah memain je lily..

ala takpe tak sekolah lg zareef, depa kan kecik lagi..kalo sekolah lama2 kang takut jemu pulak kan :)..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...