CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 18 September 2014

kenduri - part 1

Assalammualaikum..

Harini baru keje uolsss..bulan ni cuti panjang sikit sementelah *tu dia perkataan* anak2 cuti sekolah..kesian pulak kt depa, awatif duduk nursery, alya ngan hadi aku paksa duk umah..

Kebetulan minggu ni sepupu raof kawin makanya dr Perak ke KL ke Kedah semula gitu..

Actually saja aku buat part2 spy korang tak boring pulak nk baca berjela2 cerita kawin je pun..

Tipuuuuuuuu
Ok padahal nk bagi banyak entry hhhaaaaaaaaaa..nampak permainannya disitu..sel2 otak dah berganbung nampaknya :P

Kenduri Ahad tp Sabtu baru kami bertolak ke Bukit Antarabangsa..yg lain2 ada yg awal sehari, ada yg pegi sabtu jugak..aku ni banyak kejaan kt umah nk dibuat..

Pe'el aku ni kalo pegi kemana2 make sure rumah ditinggalkn dlm keadaan baik, berkemas, baju semua berbasuh, berlipat bagai..

Nanti balik takde la melambak2 keje nk dibuat lagi kan..tp bila balik tatap banyak jugekkkk..fffuuuhhhhhhhh

So sabtu tu pukul 1o lebih baru bertolak, tak terus rumah pengantin sbb tujuan utama nk ke IKEA dulu..dah usha satu dua benda nk dibeli..eh yg tu nnt citer lain :)

Hazab la berjam2 dlm kete, jem oooiii..reno kiri kanan jln..

Kluar IKEA terus pegi umah pengantin sbb mlm tu depa bernikah..alhamdulillah lepas isya' sabarina sah menjadi isteri org :)


Gambo tak banyak sbb keletihan la kita..ni pun mengaharapkn ehsan dr fb syawal's family so kita sort of je la mana yg perlu ok! 



Menu mlm tu pun kemain sedap..serius sedap sgt katering tu masak..tak sed0 dlm pukul 11 pun melantak nasi lagi..masa tu tak menyesal, skang tgk perut berlipat menyesal kkkkkaaaaaaaaaaaaaa


Peace no war..ok itu bukti saya berada disana hhhaaaaaaaaaa

Malam tu kami tak tido situ, tido homestay yg pakngah sewa dekat2 situ jugak..berkongsi dgn keluarga pakanjang dan pakdin..bapak beso rumah tu siap bole berlari2 pun..mmg selesa giler..

Walau camna selesa pun hari pertama beralih tempat tido mmg tak penah lena pun aku..dah la tido dgn anak2 je, raof kt ruang tamu bawah..mula la mcm2 dlm pikiran..

Ada org masuk le, org nk rogol la, toyol nak gigit ibu jari..bodoh kan???well itulah aku..penakut :P




Esoknya lepas subuh aku bantai tido balik..dah la hujan lebat pagi tu..giler tak best!bebudak3 ni takpe, tau bawak haluan memasing maklumla ramai sedara yg sebaya lebih kurang kt umah tu..

Dlm pukul 10 semua bersiap, sbb pukul 11 nk ke dewan dah..kira terus check out la..

Ok..nnt sambung part 2..sabaq na sat je..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...