CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 24 July 2014

selamat hari raya 2014

Assalammualaikum....

Harini dapat balik awal..yeyyyyyyy!!!!

Seronok sbb ada sikit lg benda nk settle, ambik anak, balik umah, kemas umah sikit2, masak, berbuka, tarawikh, tido pastuuuuuuuuu sehari lagi puas, pastu balik, esoknya raya..in syaaAllah :)

Ok tuan tanah akan bercuti mulai 25/7/2014 - 3/7/2014 ye :) *ada org kesah?*hhhaaaaaaa

Mgkn tak ada entry kot minggu tu..kalo rajin aku update tru hphone je..kalo malas tunggu aku masuk keje balik lah ye hhhheeeeeeee

Alhamdulillah smua dah settle termasuk makabah, tok dan opah..

Alhamdulillah thn ni beraya di Kedah sprt biasa..kampung mak mertua :)..anak3 paling tak sabar sbnrnya, nk kutip duit raya, nk mkn banyak2, nak main..mcm2 la..

Aku biasa aje..dimana ada org tersayang disitulah aku..wahhhh drama kan..

Dikesempatan ini saya dgn rendah diri memohon ampun dan maaf sekiranya sepanjang kita bersama di alam realiti atau maya ada perkara yg mengguriskn perasaan kome ye..

Saya pun insan biasa, tak sempurna..yg penting kita mengaku salah, berusaha utk meminta maaf dan memberi maaf..bukannya susah pun..jgn sombong dan bongkak :)

0-0

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN

BERHATI2 SEPANJANG PERJALANAN PERGI DAN BALIK WALAU DIMANA ANDA BERADA..

InsyaaAllah

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...