CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 11 June 2014

sudahnya

Assalammualaikum..

Ini ruang tamu..sofa smua dah bagi mak balik..hampir 10 thn pinjam brg org..masih elok cuma kainnya terkoyak sikit..

Jahit sofa bukan mcm jahit baju so mmg tak la aku nk buat..geram punya pasal, raop yg offer nk jahit..sudahnya memburukkn lagi keadaan..pppfffttt!!

 

MMg sampai skang ruang ni kosong je..tak payah kerusi meja, kapet pun aku tak letak..

Aritu banyak kali keluar masuk kedai perabot, tak jumpa2 jugak yg berkenan..berkenan satu hal, nk deal harga jd murah dan berpatutan pun satu hal jugak kan hhhiiii...

Itu takpe lagi..ni nk cari keserasian dlm memilih perabot ni pun satu hal gak hhhaaaaa..

Bila dua-dua dah berkenan, saiz kerusi beso sgt pulak, tak muat rumah..satu hal lagi!

Ada jugak yg bila kita oder, sebulan baru dapat..apa cer??satu hal malas nk tunggu kekdahnya..hhhaaaa

Sudahnya sampai raya takde kkkaaaaa..raop kata duduk atas lantai je la, santai sikit..

Sudahnyaaaaaaaaaaa T__________T

4 comments:

lieyalatif said...

mcm lieya gak le nie...karpet kt hall utama tak cari2 lagi sbb tak jumpe yg berkenan dgn mate heheheeh...takpe2, tak yah panik2...lagi 2-3 hari nak raye tak jumpe lagi karpet tu baru leh panik gelabah berok hahahaahahahaahah

lega kan wa dah kemas2 rumah nieh...kang nak raya tgl touch up sikit2 jek kan.....

salwana nordin @ che'wa said...

rumah ko cantik lieya, besa pulak tu..mmg patut la mencari yg terbaik kan hhhiii..

kami ni mengada je lebih, rumah kecik tp taste nk besar je hhhhaaaaa..sudahnya apa pun takde hhhiiii

itulah..lega jugak kalo dpt siapkn sblm puasa ni..mslhnya sampai skang tak siap2 lagi hhaaaaa..

tp yg penting rumah thn ni bernafas baru gituuuuu :)

Nad MamaZN said...

dok bersila, bersimpuh lg afdol hehe..
kami pun tgh nak mencari sofa gak ni
sofa yg ada dah 8thn guna, koyak rabak bagai dah ni haha! klu xjumpa gak yg berkenan dok bersila gak la kami ni hehe

salwana nordin @ che'wa said...

hhhaaaa..rumah pun npk luas kan nad..

tp tu la nafsu nk nampak cantik kan so mmg kena beli gak tp sampai skang tak terbeli2 hhheeee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...