CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 28 May 2014

Mangkat

Umum tau kan sultan perak..Almarhum Sultan Azlan Shah mangkat?

Esok berkabunglah rakyat..cuti sehari..istiadat perkebumian dan penghormatan terakhir pun esok jugak..

Confirm pekan kuala jam..

Mmg tak kluar rumah la kami..

Sedang elok la awatif tak sihat, esok jugak nak punggah brg kt bilik blkg sbb nk bina almari...aduhaiiii malasnya..

Ok tu je nk ngadu..

Takziah dan Al-Fatihah

7 comments:

lieyalatif said...

tu laa bos aku pun kesana.... melawat..ye laa die dpt dato dari sultan perak...so kene laa pi kan heheheeeh

LYAfrina said...

al-fatihah .. semoga roh almarhum dicucuri rahmatNya..amin

salwana nordin @ che'wa said...

Oooo patut la ko..aku tak turun melawat pun..awatif tak sihat..semoga roh dicucuri rahmat Ilahi

salwana nordin @ che'wa said...

In syaa Allah lya..mudah2an

mekchu said...

tahun 2009 pemangkatan Yam Tuan Besar N9... memang merasa la masa tu kena duty untuk pertabalan ni semua.. serik tapi pengalaman paling best...

salwana nordin @ che'wa said...

Saya tak penah merasa tp mmg sibuk kan..kalo saya pun ntah larat ntah tidaknya...

Lily@MamaZaraZareef said...

takziah utk rakyat negeri perak atas kehilangan sultan tercinta..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...