CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 11 May 2014

10 tahun itu..

Assalammualaikum..

Sapa2 yg dah cuti ke harini?maklumlah esok cuti kennnn..menyambung la korang ye...aku jugek yg keje..keje kilang gitulah hhhuuuu...

Selain hari ibu *w/pun hari2 aku rasa hari ibu*, bulan 5 jugak hari istimewa utk aku sbb pertama kali menjadi IBU!

Satu pengalaman yg bermakna la kan :)

Alhamdulillah sbb berjaya melahirkan seorang anak lelaki setelah bertarung nyawa jugak lah kami berdua :(..aku dah pitam, dia dah lemas kan..

Lahir 3 kilo lebih je tp skang dah 30 kilo lebih dah pun hhhhhaaaaaaaa..

 

Dah besor pun anak ibu ni..tak penah kecik pun hhhaaaaaaaaaaa...seriously ok badan maintain gemgem..tp takpe dah besor nnt sila kuruskn badan nnt takde awek..eh tetiba!!!

Tak sempat nk buat early celebration pun ari minggu aritu sbb kemain bz dia..hari sabtu dah sekolah, ptg dah latihan nasyid, esok pertandingan sampai ptg..sudahnya DEMAM..

In syaa Allah ada rezeki ibu buat kek minggu ni..

Alhamdulillah..terima kasih Allah atas pinjaman selama 10 thn ni..semoga diberkati Allah umurnya, dirahmati Allah hidupnya dunia akhirat..

Teruskan berjuang ke jln Allah!Hidup dan matilah krn Allah!..pedulikan apa org nk kata sbb biar kita dipandang elok oleh Allah dr pandangan manusia :)

Ibu baba yaya dan wawa sayang abang adi sangat2..

Alhamdulillah.. 

4 comments:

Nad MamaZN said...

hepi bday abg adi! :)
raut muka dia manis sgt... sejuk mata memandang
moga jadi anak yg soleh...

salwana nordin @ che'wa said...

tq unty nad..

alhamdulillah..muka senyum manis la..bila merajuk mcm nk makan penampor je rasanya hhhheeeeee

in syaa Allah semoga anak2 kita menjadi anak yg soleh dan solehah berjaya dunia akhirat ye. :)

lieyalatif said...

alahai adi comellllll....besdey kamu yeak.... aku bace mcm dpt bygkan jek situasi tu beb...ko pitam? mmg aku dpt bygkan betape kecoh dan emergency nye saat ko bersalin kan adi....tu lah pengorbanan seorg ibu kan....

so adi, jadi anak yg membanggakan ibu dan ayah key....berjaya dunia dan akhirat.....

salwana nordin @ che'wa said...

alhamdulillah..tq unty lieya! hhheeee

situasi yg mencemaskn tu la menyebabkn aku terus kena emegency c-ser kau hhhuuuuuuuu

pengorbanan ibu gitu lah...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...