CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 19 March 2014

Kain raya

Assalammualaikum...

Nak tunjuk kain raya aci tak?

Aci la, aku dah ganti pose thn lepas..eh apa kaitan??hhheee

Aku ni ada 1 penyakit kot..masuk je thn baru awal tak awal dah pikir tema raya, pastu nk kain apa, warna apa, corak apa..

Pastu hegeh2 di ulang hegeh2 mengoogle  mencari kedai yg jual kain sprt yg ada dlm kepala hotak..

Cari sampai dpt ok!biasanya kain aku je beli online, yg tersayang smua walk in kedai2 kain hhhheeeee..

Harini kain yg diidam dah sampai ke tangan hhheeee..


Kain ni bukan tema utama kot sbb warna yg aku nak belum ada keputusan dr big boss so tak bole nk beli lagi..pun takpe kaler ni bole pakai utk raya ke2 kennnnn...

Dah decide nnt baru beli kt Kamdar ke, jakel ke..gitu..

Iols terbekanan kain kosong bersulam corak rerama uols..:)..warna?terpaksa dikaburkn utk menjaga hati smua pihak...ehhh apakah????hhhaaaaaaa

Tak la..kasi chance la feeling2 suprise raya nnt katanya keennnnn..

Eh korang warna apa raya? *amboiiiii hat org nk tau, sendiri rahsia* lempang nak????


T_____________T

4 comments:

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

Saya selalu last minit br dpt tema raya..base pd baju raya en husbnd...kikiki

salwana nordin @ che'wa said...

saya jarang last minute sbb tema biasanya saya yg pilih atau base on baju yg saya dah beli kkkaaaaaaaaaaa

nad said...

oo ni kain sulam rerama tu ek?
ada gak usha2 cam cantek gak ek
hehe

salwana nordin @ che'wa said...

ha'a..kain best lembut, sejuk dan sedap..harga boleh tahan jugak la..

banyak corak sulaman tp saya suka jenis simple je..nnt nk try cari sulam bunga tulip pulak :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...