CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 18 February 2014

Melontong..nk jugekkk

Assalammualaikum..
Gara2 mentengok lieyalatif melontong kemain sedap aritu makanya chewanordin pun tringin jugekkkk..

Kemain ghajin anak dara dia menolong kan..anak dara aku menganga tgk TV hhhaaa..kalo masuk campur kang esok pagi belum tentu dpt mkn pppffftttt!!!

Kali ni buat lontong tanpa tempe..no hal..tempe tu kalo masuk sekali mmg byk yg ke tong sampah aje jwbnya hhhiii

Sbnrnya dr minggu ke minggu nk buat tp saka malas tu dah meresap dlm badan jadinya tak bole nk buat hapa ler..*salahkn saka bagus* 
Hari minggu aritu kebetulan mak mertua kita ajak mkn t'ari kt umah so lets...
Org masak lauk,aku buat lontong...apa kejadahnya kan???? 

Actually aku buat konon2 utk kunyah ptg2 kekdahnya...
Kali ni buat nasi impit,lontong makan dgn ayam masak merah..gara2 menengok lieyalatif mkn lontong dgn ayam masak merah jugekkkk hhhaaaaa

#aptb...meniru org je kau pandai :P
Ok..selamat menjamu selera..

2 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sedappppp nih!

salwana nordin @ che'wa said...

Bg peminat lontong mmg kena dgn tekak..bg yg tak minat tak sedap la kot hhheeeee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...