CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 3 February 2014

Kenduri pembukaan 2014

Assalammualaikum..

Ramai yg dah abis cuti ke?aku jugak yg keje hhhuuuuu

Cny gi mana?sure ramai yg balik kg kan..aku pun..kebetulan sepupu raof yg aritu bertunang dah kawin :)

So ari jumaat tu siapkn segala mak nenek baju sekolah,beg sek dan nursery,hadi basuh kasut & siapkn homework smua..balik nnt lega...

Ptg baru bertolak..alhamdulillah jln tak jem..

Sampai kg mlm tu ada tahlil..

Esok smua pun xcited kan..aku pulak maktam dah bg task buat gubahan perantin..

Tgh sibuk2 la raof ajak bergambo kt pelamin..dah hampir 11 thn pun tak penah2 nk bergambo atas pelamin pun..ooiii la..


Ni tabiat ke tebiat hapa hhheeee

Tema perantin aritu emereld green tp sanak saudara pakai kaler tukois dan apa2 ijau pun boleh..

Anak3 baju raya thn lepas, jgn membazir, raof baju bundle saje..aku jugakkkkkk baju baru hhheeewww..aku membazir takpe kkaaaaa

Ok dah..alhamdulillah kenduri berjln baik..smua mknn pun abis..

Nasi lauk pauk, bihun sup, cendol, popia, ayam golek, kopok leko, laksa, teh tarik, roti arab..banyak kan...mentekedarah la apa lg!!!

Mlm tu pulak ada yg sponsoring kambing bbq sekoq dan beribu2 satey..


Syukur atas nikmat Allah..

Kenduri sebelah laki kami tak pi..raof tak sihat, balik awal takut jem jugak hhuuuuu

credit: fb my big syawal family

Ruginyaaa..mesti havoc ;)

Sampai kuala terus cari makan, balik umah solat, tidokn atif, telan uphamol terus zzxzzzzzzzzz...

2 hari tak tido uolsss..sakit tekak pedih dan bengkak :(

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...