CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 27 February 2014

awatif





Assalammualaikum..

Tadi jenguk blog lieyalatif kejap..bukan main salute aku tgk BENTO utk anak2 dia..mkn pagi dan t'ari..very inspired me wahhhhaaaaa...

Inspirasi utk aku tgk makanan yg sedap2 la tp nk buatnya memerlukan kekuatan katanya..padahal PEMALAS nk mam kau kennnnn chewaaaa..fffuuhhhhh

Ok back to awatif la..tgk gambo dia ofkos nk citer pasal dia kan..dah 2 hari tak sihat..hari pertama demam pastu cirit sekali..esoknya demam lemah2 je..


Harini baru aku on antibiotik spttnya kelmarin, degil ckp doc hhhhaaaaaaaa...

Ptg semalam ada check-up spital 2 beradik ni..dr pukul 2.30 ptg sampai pukul 4 baru settle..menguji kesabaran sungguh..

Mujur la awatif diam je..duduk elok atas kerusi..yg bestnya dia peratiiiiiii je budak2 yg main2 tak duk diam dlm klinik tu..nk join tak larat..elok le tu..

Aku ni dah lega dlm hati sbb kalo dia larat, mmg tak boleh beza antara dia ngan bebudak2 tu ha...bole??

Harini alhamdulillah harap2 sihat lah..aku dah inform cikgu dia kalo apa2 hal call..so duduk nursery ye dik..


4 comments:

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

suka jugak tgk orang berbento skang ni..tp rasa mcm lom ada kekuatan nk buat cenggitu..pagi2 bangun gi keja cukup2 mase jek siapkan anak, antar anak sekolah n gi kerja..hukhukhuk..apepon, semoga awatif cpt sihat ye..=)

salwana nordin @ che'wa said...

Sama la saya..pemalas pun ye ni hhhhaaaa...

in syaa Allah satu hari nnt nk buat!chayok..chayok..

ok tq..awatif dah sihat alhamdulillah

lieyalatif said...

musim ni kot beb..cuaca mcm ni mmg budak2 senang jatuh sakit kan....akuni pun tekokol2 batuk...asek makan strepsil jek nie, naik kebas lidah aku hahaahahaha...takpe laa biar aku je sakit jgn anak2 aku sakit...payah koooo...tak sampai ati tgk kan...

hope awatif dah fully recovered yeak....ko make sure die minum air byk2 tau....sian hah tgk....

alah beb, ko pun boleh...aku ni masak cincai2 bancai jek tapi penoh kasih sayang kakaakakakak....lgpun anak aku dari pagi sampai ke petang kat sekolah...nak harapkan beli makanan kat kantin ntah ape2 je ade jual tu...nasi lemak pagi pun jual lagi ke petang kalo tak abis...tak percaye aku...budak bukan tau basi ke ape kan...main telan jek so baik laa aku luangkan mase bangun kul 5 masak sikit....

salwana nordin @ che'wa said...

alhamdulillah awatif dah sihat..mmg musim kot lieya..panas melampau skang kan :(

itulah bila masak dgn penuh kasih sayang mmg hasilnya meleTOP!!!hhhheeee..aku salute dgn kerajinan ko jugak lieya :)

mmg aku pun risau jugak kalo anak2 beli mknn kt kantin..selalu pesan make sure makanan bertutup dan bersih..kalo tak jgn beli..abis nk mkn apa?mak pun malas masak hhhaaaaaaaaaa..

tp setakat ni alhamdulillah dia ok je beli kt kantin tinggal sedap dan tak sedap..air minum sendiri no beli2..takut lalat kan..lgpun anak2 aku utk sekolah ptg aku dah uruskan so biasanya dia makan 'home food' lah :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...