CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 12 August 2013

mencari mood

Assalammualaikum..

I'm back!!!!

Wahhhh gitu..ada korang kesahkan!!!

Tp kesahnya aku dah start keje arini..huuaaaaaaaaaaaa...rasa nk menangis ok!

Bangun pagi tgk anak3 masih ketiduran sayu sgt rasanya nk kejutkn..apakan daya mak kena bekerja nak :(
gambar sekadar hiasan..otw balik kg :)
Hantar ke umah mak tengok adik beradik pun still ada, belum balik lg la sayuuuuuuuu hhhhuuuuuu...

Mood masih kelaut tp nk update blog kejap, pastu blogwalking bagi hilang tension sikit..padahal bertambah tension lagi tgk kawan2 dah update pasal raya hhhhaaaaaaaaa

Ok takpe sabarrrrr...

Petang kang baru transfer gambo dlm PC..pastu baru bole update pasal raya kennnn :)..itupun kalo saka rajin aku dtg lah, makanya doa2 lah aku rajin hhhhaaaaaaaaaaa

Sebenarnya aku RINDU dgn Ramadhan..serius RINDU!!

**ada yg dah start puasa?aku harap2 minggu ni dah start tp aku nk bayar hutang dgn Allah dulu..in syaa Allah**



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...