CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 14 August 2013

malam raya - part 1

Assalammualaikum...

Hari ni ada nafsu sket nk update blog hhhheeee

Kt mana kita nk mulakan ha?ok mulakan dgn sehari sblm rayalah ye..rabu 7/8 aritu aku dah balik kg Kedah..bertolak dlm pukul 11, dlm pukul 1  lebih gitu sampai..

Sampai2 aje sunyi sepi umah..rupanya maksu and the geng dekat blkg, tgh memasak juadah utk berbuka kang..lepas usai menguruskn anak3, aku pun ke blkg la..tolong mana yg patut kan..

Dipendekkn citer menu haritu sprt thn2 lepas sup tulang, nasi daging dan air asam je..petang tu aku meronda PARAM dgn raof..memandangkn wawa tido so berdualah kami..hadi ngan alya confirm tak nak ikut dah :)

Honestly, inilah kali pertama dan terakhir aku jejak PARAM..percaya ke tidok????silalah percaya ok!selama berpuasa ni raof je yg pegi PARAM beli kuih muih..aku byk trauma sebenonya hhheeee..kes cirit, kes alya hilang jap hhhhhhuuuu

Alhamdulillah malam tu ramai sanak sedara bukak puasa umah tok wan lah kan..mcm biasa mmg penuh :)..


Kekenyangan..lelaki2 pegi solat..yg pomp mana yg uzur dan jama' mengemas la mana yg patut dulu :P..mlm tu tak banyak sgt aktiviti melainkn lepak2, sembang2, main bunga api..

Budak3 selagi aku tak jd tarzan, tak reti2 nk masuk tido..bila salah sorang tangan tersepit pintu bagai nk rak baru tau berenti..gggrrrrr~~awatif lerrrr..

Dah tido baru aman sikit nk buat keje..iron baju raya, tolong maksu isi sekut2 raya, bersihkn dapur dll..

Stop sini dulu..

Esok sambung ek?? 

Raya pertama 2013 kita....................in syaa Allah


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...