CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 25 June 2013

haze

Assalammualaikum...

Wahhh tajuk omputih sgt kan padahal haram nk tulis BI pun terketaq2 kepala lutut ken hhhheeee

Sihat uols? aku smalam tak berapa nk sihat, sakit kepala, pening2 lalat..rasanya cuaca skang lah..

Jerebu pun dah sampai kuala kangsar pun...

Musim2 jerebu ni kena keluar balik segala mak nenek penutup hidung ni aihhh...

Risaukn anak3 aje..makpak paru2 dah matang gitu hhhaaaaa..uhuk..uhuk..uhuk..eh tetiba batuk kan..td belagak kuat sgt..:P


Suruh adi dgn yaya pakai pegi sekolah..yaya tu mau aje..abang adi kan pemalu..dlm kete takutkn baba pakai, dah sampai sekolah..confirm cabutnya..


Mengada2..esok sakit makpak kau jugak menjawab :P

Adik awatif tu semua nk ikut..bukannya dia tau apa pun..ingat fesyen muka kot hhheeee..tp bertahan jugaklah sampai umah opah..lepas tu buangnya aje!


Tapi laki aku punya mask lagi tak boleh blah!

Nak tengok???

v


v



v



v



v



v



v




v




v



v



v




v




v




v




v




v





v





v




v




v




v




Ooookkkkkk i is geli :P

** sudahlah jerebu, smokers pun baik punya sedut hembus jugak..tak paham den!!!**


2 comments:

lieyalatif said...

kenapekah mask korang anak beranak ni pelik2...celah mane korang beli ni...aku tak jumpe pun...balik2 jumpe yg mcm doktor pakai tu jek hah....anak2 aku mmg pakai la gi sekolah....sebab si mija kan ade semput so mmg aku arahkan die pakai.....kang jenuh le nak pi spital amik gas kang......

mask laki ko mmg stylo okeyyyyyy!

salwana nordin @ che'wa said...

hhhhhhaaaaaaa...smua keje laki aku..celah bedah mana dia beli pun aku tak tau

tiap kali dia pakai mask tu mmg aku geli ok

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...