CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 2 January 2013

aku dan blog

Assalammualaikum..

Hambik terus gambo kaki..bole?kureng sopan sungguh la hhhaaaaaaaaaa

Tajuk pun tak agak2 ken..*muntah*


Hallooooo..kita baru start keje arini..curlasss takkk..*pelempang sedas!*

Tahun ni cuti paling heaven kot aku rasa..panjang bebeno..lebih kurang seminggu je..

Kebetulan kot kenduri sedara mara ujung tahun dan kesiankn anak3 yg asyik nk ke pantai makanya gunalah sikit bajet yg ada utk depa :)

Ok cerita pasal jalan2 kita hapdet kendian ye..hadap la kaki hakak tu dulu ye..ye..ye..hhheeeee

Hari ni anak2 dah start sekolah..aku tak la kelam kabut sgt sbb byk yg dah prepare awal2..lgpun hadi dah darjah 3, alya PASTI 5 thn..dah biasa sekolah ken..

Cuti tahun baru aritu pun semua urusan anak2 aku selesaikn terutama brg2 sekolah, buku2 dan baju bajan ler..

Pasal yuran plak smua raof settlekan..biasanya dia bayor utk setahun terus..mmg bunyinya banyak nk kena bayor tu tp itulah rezeki anak2 ada..yg penting sblm sekolah bukak kena menyimpan dan sebelahkn duit so mmg tak bole guna duit tu utk benda lain :)

Makanya keje aku senang..tak payah nk pikir tetiap bulan dah bayar yuran ke belum kan..kan..kan..

Ok tak warm up blog camtu?aci lah ye..

Banyak gambo nk diletak, byk crite nk diceritakan..tungguuuu..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...