CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 14 August 2012

selesaikn mana yg tak selesai :)

Assalammualaikum..

Masih ada ke korang?hhheeee...

Mana tau kot2 dah ada yg start cuti, ntah2 dah start balik kampung pun..huh..jeles i ok!

Kita kerja..kerja..kerja..sampai hari jumaat lor..so takmo wish hari ni..tunggu jumaat nnt ye hhhhaaa..kalo dipanjangkn umur :)

Alya esok dah start cuti, hadi jumaat baru cuti kot..dia baru la berangan2 nk cuti esok padahal sekolah kau tak ambik cuti ganti pun nak!..bagusss pegi sekolah :)

Hari ni kepenatan seharian menguruskn beberapa hal yg tak abis2 ni ha..

Memula settle segala mak nenek barang kemas yg ada, pastu bawak si kakak pegi gunting rambut..


Kali ni bawak ke saloon cina sbb nk suruh alter fringe dan gunting rambut..takmo pegi kedai aritu (akak melayu)..aritu pegi pun sbb aku nk potong rambut sama..pun mcm haremmmm je..

Punya la tak cantik dia potong..fringe depan alya tu main potong je herot berot..belakang pun sama..w/pun rambut budak tp aku bayor suh potong elok2 kan..sudah la harga mahal nk mam RM10!trim je pun..

Aku ske chinese potong fringe sbb depa ada skill lgpun kebnykkn rambut depa kan fesyen gitu je kan..

So kita trim balik fringe dan buat fesyen sket rambut alya :)

Kali ni kita potong layer je, still takmo potong pendek :)

'u potong layer tp i nak rambut tu panjang'

Fenin la member nk potong..achaner potong rambut tp panjang?..mmg kena pelempang je jwbnya hhhheeee..

Last ikut je la camna pun dia nk buat janji layer :)..harga RM7 saje..

Ini kali ke3 alya ke saloon, nasib kali ni tak menangis sbb aku dah ugut..kalo nangis takmo potong rambut ibu takmo beli air Milo..hhheee giler kejam ibu ugut dgn Milo sajo :P

Nak tengok alya rambut baru?eeccerrrr...tunggu raya lah!potong layer je pun hhhaaaa..

Eh sambil menunggu sambil melayan pa&ma..gigih beli sbb nk tengok si comel mata bolat dayyan..sapa lagi anak blogger kita yg vouge lieyalatif itu :) 


**Giler terharu aku baca kisah ko lieya..mcm aku plak yg duk dlm labour room tgh menahan sakit tu padahal doc toreh perut pun aku tak rasa hhhuuuu**

Lepas settle smua pegi ambik baju raya gegurls yg baru siap hari ni..


Wahhhhhh tiba2 blur..konon nk suprise sgt la kan hhhhaaa..padahal kamera aku kalo buat ngok ngek kang apa pun tak bley hhheee..

Takpe tunggu raya nnt lah ye kita show off satu families gitu :P

Esok ada lg benda nk dibeli, nak dibasuh, disimpan, nak diambil sblm balik kampung ni hhhuuuu..lotih!

**start hari ni aku dah gantung kuali, periuk belanga :)**

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...