CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 9 July 2012

dialog bersama hadi

Assalammualaikum...

Smalam citer pasal kakak, arini citer pasal abang..kesian plak lama nau tak inteprem dlm blog ibu kan..kan..


Situasi 1

Budak boboyot bertuah ibu ni periksa kali ni dpt corot :(..

H: bu, teka adi periksa dpt no berapa?
I: mana ibu tau..
H: no 1
I: eh bagus le tu..
H: tak..no 2
I: eh bagus jugak tu..
H: tipu je..adi dpt no 12
I: oooooooooooooooooooooo lg bagussssssssss...banyak plak tu!**lempang laju2 sedas..kkkeee**

Smua subjek alhamdulillah ok around 85-100 kecuali BM dan MATH (70 lebih)..

Ok ibu maafkn kali ni sbb aritu patah tangan tak sekolah 2 bulan, pastu campur malas sket..hambik!hhhuuu...

Situasi 2

On the way balik dlm kete..

H: ibu, nnt hari kiamat smua masjid hancur?
I: smua hancur, takde apa2 dah dlm dunia ni ha..
H: nnt kita smua terbang?
I: nnt smua b'terbangan..ibu kemana, baba kemana, adik2 kemana, hadi pun dah kemana2..
H: ha..nnt kita IKAT tangan sama2 bu..
I: eeerrrrrkkkkkk!

H: bu..nanti kt pdg masyar kita telanjang?
I: smua telanjang..dah tak tau malu..
H: kita bawak TUALA siap2 nak bu..
I: eeeerrrrrrrrkkkkk!!

H: bu..nanti bumi dah hancur kan?
I: ha'a ler..
I: abis..kalo hadi jd ANGKASAWAN, dekat atas, mcmmana adi nk turun?
I: eeeerrrrrrrkkkkkkkkkkk!!!

Hadi ni kengkadang dlm kete dia banyak cakap, banyak soal..w/pun hakikatnya dia pendiam je :)..aku layan je sbb biasa balik2 asyik dengo suara kak alya je hhheeee...

Tapi tu la..kengkadang soalan tu tak reti aku nk jawab apatah lg nk menipunya :P..

**hhhmmmm..anniversary dgn b'day kita nk dekat ni..i'Allah..nk try buat rainbow cake plak :)**

4 comments:

lieyalatif said...

kah kah kah ...tang angkasawan tu aku gelak sakit perutokeyyyy...hadoi laa...lawak....tu le ko pemikiran budak2 ni mmg terjangkau kan....boleh mati akal kite nak jawab balik laaaa hahaahahaha....

adoi laa hadi...kalo kamu jadi angkasawan, aunty nak polo kamu sekali laa hadi oiiii heheeheheh...

salwana nordin @ che'wa said...

aku yg nk jawab ni migrain rasanya lieya ooiiii hhhaaaaaaaa..

tu la imaginasi tak tercapai dek akalmu hhhuuuuu...

ayoooo aunty lieya nk polo, camna nk turun nnt kkkahhhhaaaaa

mizz miaizzati said...

hahaha pandailahh dia wat lawak kak..golek2 saya baca kikiki

salwana nordin @ che'wa said...

hhhheee...lawak camni macam nk kena lempang je kekdahnya :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...