CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 15 July 2012

9

Assalammualaikum..

Lama benor tak mengadap blog..rindunyaaaaaaaaa akuuuu..padahal korang tak heran pun kan..kan..kan..sentap i!eceehhhhh...

Mendiamkn diri seketika due to kenduri tahlil dan bacaan yassin pastu cuti pastu kemalasan..all in 1 :)

Meh kita bukak cerita dgn sama2 meraikn hari ulangtahun perkahwinan kami yg ke 9thn pd 14/7/2012..oooiiiii kawin mudakah???hhhheeee..


Muda tak muda la..utk mengelakkn maksiat katanya hhhhaaaa...

Alhamdulillah 9 tahun dgn 3 org anak..sempurna dimataku :)

A night before kami celebrate b2..just cake cutting..lagi skali aku buat oreo ciskek..raof mintak lgpun aku nk perabih smua stok cis dan oreo yg ada..bagussssss..

Anak3 sila tido awal..makpak nak b'cengkerama sembang2..:P

Ok takmo meluahkn perasaan banyak sgt sbb mlm tu dah sembang macamkn esok tak boleh nk sembang dah hhhaaaa..

La mana tau kan, tiba2 besoknya malaikat Izrail nk tarik nyawa dah tak sempat nk meluahkn perasaan :

Syukur padamu Ya Allah atas segalanya...

** makin lama berumahtangga makin banyak dugaan sebenarnya, semoga kita smua dirahmati dan dilindungi Allah S.W.T..i'Allah..**

6 comments:

eimah said...

tahniah!!!!diam xdiam kurang 1 10 tahun yek...selamat ulang tahun perkahwinan semoga kita dirahmati dan diberkati oleh ALLAH hendak'y :)

lieyalatif said...

hepi anivesari beb!!!!! semoga kalian terus kekal bahagia dan dirahmati Allah selalu....

wah special ko...homemade kek lagi....kelas gituuuuuuuuuuu..... aku tgk teliur ni wey...kemain gemok2 strawberinye hah.....sluirppppppppppppp!!~

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

epi anniversary both of u dear!!
waaaahhhh.. kek stoberi fresh lagik,
ai sukeee... =)

salwana nordin @ che'wa said...

tqsm dear!

itu la kalo panjang umur murah rezeki thn depan 10 tahun dah..hhhuuuu..

anak3 makin besor..makpak pun makin tua :)

I'Allah semoga kita sentiasa dlm rahmatNya :)

salwana nordin @ che'wa said...

tqsm dear!

i'Allah..semoga kita smua dlm rahmatNya :)

aku pun dah naik muntah dgn cis ni ha tp sbbkn nk perabih stok yg ada gigih jugak buat..anak3 ada bior depa yg mengabiskn :)

stoberi tu aku ratah je..kemian sedap!

salwana nordin @ che'wa said...

tqsm leily :)

i like jugak..makan sampai muak hhhhhuuuuu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...