CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 3 April 2012

kewl :)

mmmmm..tajuk takmo kalah..




v




v




v






v





v





v





v






v





v





v





v





v






v





v







v






v







v







v








v




hhhhhheeeeee




v






v







v







v





v







v





v





v





v




v





v




v





v




sabaq sat...saja



v




v






v

hambik!




opocot mak kau!!!


Heeeehhheee...ni laki mak nak..kesiannn gara2 menyagat muka dgn toner aku, makanya abis muka t'bakor..dah la kulit tak 'berapa nak cerah', dgn resdung..abis bayangkan lah hhhhuuuu

Skang dlm proses baikpulih katanya...skang pun dah pandai beli p'cuci muka, dah pandai pakai cream muka dan dah pandai jugak b'mask2...

Kalah mak ok!

Kalo tak sblm ni...ya ado!

Ni pun siap suh aku belikn mask nk pakai , bg muka sejuk..hhhhmmmm layankan aje la :)


2 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

hahah..terkezzuut ahkak tauuu!

siap ber- mask lg cik abg hang, ape lg, bg full package la.. siap massage skali. hahahah..

eh, asben sy time angin die dtg suh gak sy tepek mask kt muke die.. ala, nk feling pompuan skali katanyer.. hikhikhik

salwana nordin @ che'wa said...

hhhaaa...t'kejut ke??

tgh baikpulih muka tu yg rajin b'mask, kalo tak cuci muka pun tak pandang...ggggrrrrr...

kalo dia yg massage saya takpe, saya malas nk urut2, tak reti kkkee...

lelaki ni leily kdg2 tringin tp bila malas smua takmo :P..layankan aje la

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...