CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 18 March 2012

kembali rutin

Assalammualaikum..

Back to school :D

 Dah abis seminggu cuti sekolah kembali la rutin ibu menguruskn anak2 bertuah yg b'sekolah ni ha!..biasanya pagi2 raof yg akan anto hadi ke sekolah, alya plak aku anto..selebihnya t'ari ke petang aku yg uruskan depa..


Malam smalam menyeterika smua baju bajan sekolah pagi dan petang budak2 ni..sonang..beg2 sek double checking, air smua kena isi siap2 :)


Hadi kalo smua benda tak letak depan mata sikit tak ambik tau..geram aku!jgn tak tau spender pun aku jugak kena sediakn..tak ke meroyan rasanya di situ..tp takpe mak buat jugak sbb kalo bukan aku sapa nk buat kan..hhhuuuu

Dah besor sket aku antor asrama je bg b'dikari sket kkkeee..**nangis le bapaknya sbb takde kawan nk gaduh!**

Ok..selamat menguruskn anak2 ye kawan2 :)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...