CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 14 March 2012

audit baju bajan

Giler shopping baju anak3 je aritu :)

Baju t-shirt,dress,legging dan pyjamas budak3 ni ha..

Ada utk pakai jalan, ada utk basahan, ada utk tido :)


Hadi korang tau aje la..kebanyakkan baju jalan, baju duk umah, baju tido smuanya dah sempit..bayangkn baju2 raya aritu pun ada yg dah tak muat, mujur sluar beli saiz besor, sluar lama dah ketat tang pinggang tp aku suh jugak pakai jugok...ggggrrrrr

Alya plak kebanyakkan bajunya dah singkat..baju,dress dan sluar yg elok aku simpan buat pakai jalan, mana yg tak berapa nk elok buat pakai basahan..

Awatif plak, baju2 jalan dan basahan dia still elok cuma mana yg dah kecik..asingkan..aritu just belikan dia beberapa helai baju tido harga 10 hinggit udoh hhheeee

Jadinya kelmarin 'mengaudit' almari baju bajan budak3 ni ha!

Dapat la kumpul 1 beg plastik sampah yg besor tu..antor ke mak sbb nnt dia asingkn pastu sedekah pd org yg memerlukan ;)

Mostly baju2 hadi aku bg kt pakchu a.k.a adik laki bongsuku..bayangkn la ye hadi yg baru 8 tahun tp pakchu yg umur 12 tahun bole pakai baju2 dia..betapa keringnya adikku itu dan betapa boboyot comelnya anakku itu hhhhaaaa...

Abis baju anak3 pasni nk 'mengaudit' baju2 aku plak :D..mana yg elok dan aku takmo pakai dah aku bagi pd adik4 pompuan :)..

Boleh la pakai duk umah ke, tusyen ke, jalan pun boleh jugak :D..selebihnya bg pd org lain k!

Raof punya baju bajan lg la..penuh dan sendat dah almari tu aku tengok..bila dah elok b'susun balik di kombahnya..aritu penah sedekah pd org tp aku tengok lagu tu jugok..tak surut2 pun..hhhuuuaaaaa..

Katanya smua tu ada kenangan..ha la t-shirt dan boxer yg rabak pun simpan utk kenangan..apa yg nk dikenangkn abang oooiiii..

**beza aku ngan raof: dia ske nau menyimpan segala benda yg mmg tak akan guna tp aku tak suke :)**

2 comments:

lieyalatif said...

lieya pun ade misi gak nak audit baju anak2.....sempit dah lemari tu ngan baju2 dieorg....lemas tgk kan heheheheh.....tu le budak 2ni cepat jek membesar...cepat jugak le kite nak soping baju baru heheehehehe

salwana nordin @ che'wa said...

akak mmg ske audit baju budak2 ni ha sbbnya kalo yg kecik dan sempit sure tak pakai lagi, pastu boleh shopping baju baru :D..

buat apa nk simpan penuhkn almari kan..kalo almari besor ok la, ni cenonit je kongsi b'3 plak tu hhhuuu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...