CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 18 December 2011

pavlova vs ciskek

Sedap tak????mmg la sedap sbb bukan aku yg buat kkkkkaaaa...cilok gambo kt gugel...tp serius aku tringin nk buat ni!!!!!!wah nampak x keseriusan itu hhhaaaa...

 pavlova..camna la rasanya..rupa menarik tu!

 blueberry cheesecake..auuuwww

Nak buat sampai 2 jenis..dasar tamak kkkeee..
Actually b'day raof dah dekat..next week..ingat nk buat kek sendiri,thn lepas aku dgn sarat peknenkan awatif so beli aje..tu pun sambut kecik2 aje kt umah..

Kali ni x la sambut meriah sgt jugak pun..korang paham aje la sikap lelaki ni kan..bukannya concern sgt hal2 b'day ni..kdg2 harijadi sendiri pun kena ingatkn,harijadi 'insan4 tersayang' ni lagi la..lg x b'zikir kt telinga lg tu buat bodo kkkkaaaa...

Ingat nk try buat pavlova..nampak lain dr yg lain..lgpun bahan2 simple aje..main ingredient putih telur..lgpun aku dah tau nk buat meringue so bole try :D..

Cheesecake tu aku yg suka sebone eh..dah lama gak nk try buat sendiri..dulu2 takut dan x pandai nk guna cheese..skang dah tau tp x la pandai sgt!

Ok..resepi dah ada,bahan2 belum ada ni..i'Allah minggu ni kita try beli :D..

Nak buat yg mana ek?

*jgn angan2 chicken shit udoh!*


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...