CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 19 December 2011

3 hero 2 heroin


Bila ada 3 hero dirumah mak..kerjaannya main sesaja..tu mujur main bola kt padang,kadang2 dlm umah pun b'bola sepak..rasa nak sepak aje hahahaaa...

Mana taknya tingkap kaca dah berapa yg pecah,lampu abah,pasu2 mak jgn ckp!

Mak dah tak larat nk bising dah..abah lagi la diam aje terus hhhhaaaa...

3 hero tu t'masuk la adik laki bongsu aku (pakchu), hadi (anakku) dan iskandar (kazen si hadi)..cuti sekolah ni iskandar balik ke kampung so ada la hadi ngan pakchu nya kawan :D

Bila main ok,bila dah abis main kang ada je nk digaduhkn plak..dah tu main x kira waktu t'ari buta pun duk main menyepak lg..x ke meroyan aku kt situ..m'jerit2 panggil masuk makan,solat..

Alya pun dah x ada kawan pompuan nk main,kdg2 t'paksa join the club jugak..pastu dah b'bunyiiiiiiiiii...nangis la apalagi!


Awatif x join sbb dia kan kecik cuma kdg2 aje dia menyelit sket2..last2 kena buli ngan pakchu hhhheee

Kemain sronok duk dlm beg ni..pakcu bawak round :)

4 comments:

mama_izz said...

alolololo.. comeinyer si tecik tuh.. huhuhuhu

salwana nordin @ che'wa said...

:)

kena buli tp suker..

Naimah SiDiK said...

hahahha .. itu benda biasa dah dear.. nama pun men bola. tp puas hati tgk padang rumah mak c'wa.. luas sgt2.. puas hati dapat men bola ney...

salwana nordin @ che'wa said...

ha'a nad..umah kampung :D

depa ni main x b'henti langsung nad..kalo berehat pun x sampai setengah jam..tension!tu yg awatif x leh tido bising :(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...