CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 21 November 2011

sambungan bola smalam..kkkeee

T'baekkkkkkk la skuad malaysia..menang dohh!!!


B'baloi ok aku tunggu sampai 12 lebih :D..kalo hari biasa mmg x dpt la sampai kul 12 ni..kul 10 dah zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

Mula2 baikkkk punya tgk ngan hadi,last2 aku sorang jugak yg t'kinja2 tgk sbb dia dah mengantuk gamaknya :D..bagus jugak sbb x la ko bising2 bila ibu nk tukar channel lain kan..

Lama giler kan depa main..siap aku bole layan ustaz don,crite cun,crite korea pun game belum abis apakah?????

Akhirnya penalti..oh mak x suker nak sbb bg aku penalti adalah pilihan akhir yg ikut pd luck..kalo b'nasib baik senang je bola tu masuk gol,kalo x b'nasib baik hazab la ko ye hhhheeee

Malaysia gol je aku melompat2 ok..mujur la sorang2,kalo ngan raof malu jugak hhheee..

Makanya rezeki memihak pd Malaysia..tahniah!!!!

B'nanah la telinga indon dengo lagu malaysia dinyanyikn lg skali smalam kkkkaaaa..fadan muka korang kan..x respect lg!

Ada satu gambo dr fb..mmg lawak doh!!bomoh ok..x tau la betul ke edit tp x mustahil pun indon ni hhheee..layanzzzzz...

*Tahniah again*

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...