CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 21 November 2011

bola harimau muda...

Bagusssss la sgt nk citer pasal bola kan..mcm ko terer sgt kkkkaaaaa...aku x kecah!

Hari ni dpt conquer TV sbb raof dah ke masjid pastu dia kata nk layan bola kt kedai mamak..ble la i tukar2 channel..wahhhh bagus...elok le tu ngan kawan2 dia kan..aku kalo dah gol baru tgk,selagi x gol lantak korang le nk jatuh ke,kad kuning ke,outside ke offside ke kkkkaaaa..mak x kisah nak!

Malam ni tgk ngan hadi plak,bg chance sbb esok x sek kan..tp kesian..ada ke ngan aku ajak borak pasal bola mmg tak la nak oiiii...last2 dia boring buat keje sendiri kkkaaaa...

Sudah la 5 minit pertama indon dah gol..sentap mak!sib baik la pastu m'sia plak gol..x sia2 la gigih aku tgk..

Aduhhhh nebes ok tgk 45 minit t'akhir ni...m'sia byk kali peluang nk score cuma rezeki belum ada lg ni...

Mcm panjang betul nk abiskn game ni..aduhai..ni pun dah minit ke 100..jgn bawak ke penalti sudah..aku mmg x suker nk tgk penalti ni..mengundang kenebesan yg melampau!hhhee...

Ni pun dah ngantuk rasanya..ingat nk layan ustaz Don yg manis,lawak dan t'baekkkk :D tu kejap...
Chayok2 la m'sia!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...