CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 19 October 2015

singgah sat..

Assalammualaikum..

Ya ampun..maafkan kemalasan tuan rumah yg berganda2 ni..

Ada je sbnrnya..nk kata sibuk biasa la..akaun nk kena tgk, lagi tak balance, mengadap la sampai juling mmmuauuaahhaaaa..

Ni pun tgh batuk, kalo malam lg kuat batuknya..aku ni jaranggggggggggg sakit, bila kena tu teruk gak la..

Skang ni minggu exam kan? aritu jerebu makanya bertangguh2 la exam..alhamdulillah hadi pun baru abis UPKK..

Minggu ni alya pulak exam KAFA...minggu depan 3 org sekali exam sek pagi..

Harap2 udara dah ok, sbb takmo bertangguh2 dah..budak3 ni makin lama bukan nk ulangkaji, banyak main..menyinga je mak kau tgk!

Eh..kawan2 apa kabo?nnt kalo ada masa aku singgah ye..inshaaAllah :)

Doakan aku cepat sikit rajin ye :)

 


2 comments:

Usmi Hikma bt Rusfan said...

tuhlah kan.. hari tuh tangguh dah UPKK.. tp apapun dah selesai dah...

ni sekolah kebangsaan palk yg tangguh.. tak taulah sampai bila jerebu ni...

Hope cepatlah berlalu... ada sesuatu yang di sampaikan olehNya kepada kita..

LYAfrina said...

huhu..kena tiup semula semangat tu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...