CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 20 January 2014

inner magic

Assalammualaikum..

Habis je kisah hotspring datang dah pemalas kau kan...hhheeee..

Actually keje ada nk disiapkn ni tp tu la bila pening kang  seronok pulak blogwalking menengok cerita kawan2..

Bila sampai tahap boring giler kang duk usha2 shopping online pulak..yg tu mmmmmggggggggg tak penah boring hakkhakkkkk...

Minggu sudah merembat inner magic sampai 10 helai..

Beli dgn floormate U dulu..bole pulak dia perli aku katanya 'awat beli byk, nk pakai 2 skali atas kepala ka?'

Ambooiii ang kalo takdak customer mcm aku tak laku jap gi inner hang hhhheeee..

Actually aku ada 1 tudung hitam syria so boleh tukaq mcm2 kaler..bijak tak???bijak ke bodo tak tau la aku..tu ajelah tudung syria yg ada..bole????

Takpa satgi kita tempah kaler lain pulak na...







Kali ni beli mcm2 kaler..senang nk pakai dgn shawl dan syria..mix and match sajer..

Ye..ye..ye fesyen syria dah out to date tp apa ada hal...janji aku senang sarung, selesa dan menutup aurat...wahhhh gitu...


Aritu pegi bercuti bawak 1 tudung je..syria hitam ni je lah..tukar inner je..femalas dah aku tua2 ni oooiii T_______T
 
*wawa request nak kek incess toyya a.k.a sofea...aduyaaaiiiiii takde yg 'susah' lg ke nak????hhhhaaaaa*

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...