CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 18 December 2013

pengaduan di hari khamis

Assalammualaikum...

Berapa hari dah mengadap kek aku je kan..naik muntah coklat dah korang kkkeeee...alhamdulillah minggu depan ada 1 lagi tempahan kek..kek coklat utk bday katanya..

Sempat la balik dr bercuti2 dulu..eh kita cuti isnin selasa ni..nak balik kg..bebudak dah berzikir kt telinga nk balik kampung..

Alang2 balik kampung, berjalan2lah kita..kt mana belum tau..ikut ajelah driver yg buat decision..

Kepala ting tong ni, awatif tak berapa sihat, demam batuk selsema..

Dia ni meragam tidok, tp tak tido lena, sudahnya aku pun tak tido menjaram kepala badan, bagi ubat..pastu ntah pukul berapa lenanya, last aku yg berdengko tau2 dah subuh :)


Sementara raof balik **kalo tak bz**, petang ni terpaksa duduk dgn abang dan kakak kt umah, pagi tadi dah mengikut abang dan kakak tusyen..

Mak aku kan takde, cuti2 malaysia..aku cuti tak ada so tawakal aje lah suruh hadi jaga adik2nya...

Biasanya aku tinggalkn budak3 semua dlm keadaan siap segalanya..dah makan, mandi..lepas tidokn awatif baru pegi keje..

Sblm pegi bernanah telinga hadi dengo maknya bersyarah dulu kkkeeeee...itu tak bole, ini tak bole..duduk diam2 dlm umah hhheeeee

Risau wehhh..w/pun secara zahirnya budak3 tu dah bole berdikari tp batinnya belum boleh berdikari lagi hhhuuuuuuu

Ok itu je nk ngadu T______________T

2 comments:

lieyalatif said...

dont wori la beb...anak2 ko jenis behave aku tgk...aku pun cuti2 sekolah ni kalo apaknye kene pi kelas kul 4, terpakse laa tinggl kejap si mia mija kat umah berdua sementara nak tgu aku balik kul 4.30...so far dah boleh laa dok berdikari kat umah yg penting kite siap2kan laa segala makan kan.....

mesti seronok ko balik kg kan beb....aku ni tgh plan bile nak balik nie....laki aku kene perintah berkurung sbb nak exam nie....so mmg tak balik laa bulan ni...qada bulan depan laa gamaknyer....

salwana nordin @ che'wa said...

alhamdulillah segalanya berjalan baik..hadi tu ok jugak kalo jaga adik kalo aku takde..

tp bila aku ada, manja mengada hhhaaaaaaaaaaa

nnt aku up cerita balik kg :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...