CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 12 December 2013

dari stoberi ke beg

Assalammualaikum..

Besyukur masih dipanjangkn usia dan semoga kita sentiasa memanfaatkn hari ini dan seterusnya dgn baik :)

Hari ni aku rajin plak rasanya nk menulis w/pun kepala ting tong sbb semalam iols tido lambat uols..ehem..ehem..ehem..eh jauh sgt kome pikiornya tu hhhaaaa

Tido lambat gara2 mengukus kek dr pukul 11.00 sampai pukul 1.00..ate semalam jugak la lepas balik keje hegeh2 pegi Ipoh semata2 nk beli stoberi uolssss..

Stoberi tu nk letak atas kek kekdahnya..

Ingat nk singgah Mydin je tp raof langsung terus ke Aeon...

Kononnya boleh balik sblm pukul 9 tp nanado..faham2 ajelah kalo dah sampai Aeon..sudahnya pukul 10 baru sampai rumah...

Terlalu kwsn 'back to school'..dah alang2 terus beli baju sekolah hadi..

Ye..aritu dah shopping baju bajan semua kan?tp si hadi ni rezeki dia pulak taun depan jd pengawas sekolah, kena lengan panjang, baju yg ada tu ntah nk bagi siapa..hhhmmmmm


Menyinggah tempat beg pulak..nk beli utk abang sbb beg lama tak berapa nk elok, tp yg tu bole pakai utk sekolah ptg so mencari yg lebih beso dan tahan sikit..

Bapak mahal beg skang kan...dah boleh dpt sepasang baju dress aku dah hhhaaaaiii lah..

Ni kalo tak belajo rajin2 mmg la kannnnnn...

Adik2 pun excited nk beli beg jugek nak2 si awatif!dia punya gedik tu mcm nk makan pelempang je!


'saya nak beg inshas *princess)'
'saya nak tolah *sekolah*'
'saya uwat *muat* beg ni'
'saya tak nak dowa *dora*, saya nak inshas *princess*'
'ibu, atif nak taler *clour* pink, tak nak pepel'

Kakak yaya kecik beso, kecik beso je menengok perangai adiknya sbb ibu ngan baba tak offer2 lagi nk belikn beg dia hhhhaaaaaaaaaaaa


Sudahnya semua pun dpt beg sorang satu..yaya beg lama boleh guna utk sek ptg, wawa utk taska dia nnt la..

Oh ye apa jadi kisah kek aku tadi?

Dah siap kukus semalam so arini baru nk deco..mengantuk tahap gaban dah rasa..harap2 menjadi decoration aku, jgn ke laut sudeyyyyyy!

Ok..nnt aku tunjuk kek yg dah siap tu ye :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...