CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 1 November 2013

sakit lagi

Assalammualaikum..

Harini kita MC uols hhheee..sakit sesaja plak minggu ni..mentang2 raof takde kan..rinduuuu...anje sgt lettew...pppuuiii!!

Actually demam dah ok cuma darah naik so doc suruh rest sbb takut tetiba bole strok kan..lg la aku takut..raof takde :(

Doc pulak suggest minum air asam keping utk turunkn BP so merendamlah aku smalam asam keping..usaha la mana bole kan..



Hoooiiii kemain masam..dah la sakit tekak!!demi nk sihat ku telan jugak hhhuuuu

Harini harap2 dah ok la..rehat tak mcm org berehat pun..ada je tugasan anak3 ni ha..hhhmmmmm

Tp yg bestnya ramai yg buat spekulasi aku peknen *sbb jarang sakit* hhhhhhaaaa...2-3 org kawan siap pm aku tu bertanya...amboiii so sweet korang..

Aminnnnnnnn...masin mulut korangkn *wahhh laju je amin kan*

Mslhnya aku tgh period mana dtgnya benih pulak kan???hhhhhaaaaaaa...

Oklah akak tak marah pun seronok lg ada...eh???

XOXO

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...