CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 11 October 2013

seram dan kentut

Assalammualaikum.. 

Apa kaitan?

Gini..korang penah tgk citer ni?cite ni dah lama..thn 2005..genre citer gini mmg aku suka sgt :)..citer2 hantu, psiko, seram mmg aku layan..


Raof mmg tak la..aku rasa dlm 3 org anak, 2 org je yg ikut peel aku kot..sapa lg alya dgn awatif la..walaupun kami ni sambil tgk sambil pejam mata tp nama nk tuko channel tidokkkkk..bole???

Kelmarin tayang kt HBO so mmg melayanlah kan..

Hadi dia mmg tak berapa suka sgt citer2 gini..tambah kalo ada darah2, makan2 benda2 pelik bla..bla..bla..penggeli & penakut sgt..

Nak ceritanya..hari tu aku pasang sambil makan malam depan TV dgn bebudak ni..

Apalagi bising le si hadi..

'ibu adi rasa nk muntah sgt ni'

Eh..nak tukor channel? sorry mak kau buat kering je :P..adik2 ibu tgk rileks jer :P

Pastu semalam aku pasang lagi sementara nk tunggu cerita best..sambil tgk sambil buat keje..tetiba aku dengo hadi merepek2 takut seiring dgn bunyi kentut yg kuat..

Pastu alya cakap:

'abang ni takut sampei terkentut2'

Apakah????

Tak senonoh betoi budak bertuah ni!

LOL 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...