CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 23 September 2013

walau sakit ku gagahkn jua..gituuuu

Assalammualaikum...

Minggu lepas sakit kepala, minggu ni pun sakit kepala package selsema uolsss...

Panas betul cuaca kan..:(..

Raof dah beberapa hari sibuk utk perasmian kompleks pondok dan ceramah perdana UAI :)

Tu pun suara tak berapa nk ada, selsema pun ye..hhhmmmm...


Pagi sabtu aritu bawak anak3 tgk apalah aktiviti yg ada..aku ni sbnrnya waktu tu tak berapa nk sihat tp raof paksa jugak datang..

Suruh jugak tgk hasil titik peluh dia dan kawan2 nk jayakan program ni..katanya...


Ye lah..ye lah..i pegi..sblm tu sempat masak rendang ayam, nnt tengahari singgah umah PIL makan tengahari :)

Memula bawak bebudak3 join pertandingan lukisan dulu..


Sprt biasa tak menang pun, ramai lg yg cantik2..yg menang pun mmg layak pun sbb cantik, bersih dan kemas giler mewarna..:)

Budak3 ni asal ado je kaler..nak2 si alya..mcm tak cukup jari T_________T

Lantakklah!


Alhamdulillah mujur budak bertuah ni tak teruk sgt perangainya..paling teruk pun dia merayap2 tepi pintu masjid tu, lepas dah lama sikit keboringan dtg balik duduk dekat kita mintak susu lah, nasi lah, air lah..

Semua tu takde..dlm kete hhhaaaaaaaaa..kejap la nak...

Yg abang ngan kakak bukan main lembap mengaler..aku pun dah tahap keboringan nk menunggu..dgn sakit kepala, panas semua :(

Then dah abis, raof dtg..ajak naik bot pusing sungai perak kkkeeee..giler poyo..bukan apa lebih kpd nk gembirakan bebudak3 ni aje..


Seriously best pulak..cuaca panas ya amat tp sejuk tiup di angin...indahnya ciptaan Allah :)


Tourist sgttttt *matakeatas*...padahalllllllllllll


Dah abih pusing sungai..kita pegi memanah pulak..RM1 utk 2 kali panah...alahaiiii..kami ni 100 anak panah pun belum tentu mengena..dasarrrrrr bebal T__________T



Then..aku dah tak larat sgt rasanya..budak2 pun dah dahagalah, lapor lah, hapa lah..ingat nk singgah mkn umah IL depa takde..singgah umah mak pun takde..

Sudahnya balik terus..raof dia mmg tak balik dah la sampai mlm kang...

Malam tu ceramah UAI..aku tak pegi sbb tak berapa nk sihat..sakit kepala, bila fikir nk bawak awatif sekali lagi kalo pegi lg la migrain aku!

Hadi terpaksa pegi dgn tok dan wannya..raof dia dr pagi duduk situ, tak balik2..

Kalo aku sihat kugagahkan diri heret 3 askar ni *mcm ceramah lepas*..pastu kalo masing2 buat hal senang heret lagi 3 askar ni bawak balik..sobs..sobs..

Lgpun raof dah reserve 1 tempat atas stage utk dia so mcm kerugian la kalo tak pegi..dpt tgk ustaz dr dekat kan :)
 


Aku kt umah lepas anak2 tido, telan Uphamol 2 biji..tau2 dah lena, pukul berapa raof balik tak tau..tau2 dah subuh..tau tak..tau tak..tau!!hhhaaaaaaaa

**rindu hujan :)**



2 comments:

lieyalatif said...

uih kalo sakit kepala sebab panas mmg tak menahan la wey...aku mcm ko selalu kene...sebab tu aku selalu stenbai uphamol dlm henbeg...ye laa kalo dah sakit kepala mmg spoil mood la kan.....

best lak tgk ko naik bot tu...enjoy masing2 hah...dpt jalan2 atas air heheheeheh

kah kah kah...jgn kate ko, kalo aku pun mau tepanah bontot org wey ahahaahahahah...tak berani aku nak cube koooo...

salwana nordin @ che'wa said...

mmg uphamol dah jd stok wajib..ubat lain tak serasi lah hhhheeee..

serius seronok sgt naik bot...cuaca panas tp sejuk pukul di angin

memanah pun seronok tp kalo latih selalu mmg pandai...

kitaorg ni memanah tp dah kemana2 panahnya hhhiiijj

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...