CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 12 September 2013

u jump i jump

Assalammualaikum...

Wahhhhh gitu tajuk...ni gara2 menengok Titanic smalam hhheeee..tak sempat tgk abis sbb kena tido anak sekolah, lepas record tido..pagi tadi sambung balik lepas subuh pun tak abis2..jap gi balik kena sambung balik hhhhaaaaaaaaaa...**psiko**

Hari ni takde idea so meh layan gambo minggu ni dulu ye..ye..ye...

Pic 1
Bangun pagi cari kakak..biasanya bila aku tgh mandi..tau2 dah hilang masuk bilik tido ngan kakak..




Pic 2
Awatif rambut depan dah panjang..baba nk potong, aku tak bagi..bior panjang sekata dgn rambut belakang..tp tu la runsing sbb rambut berpusing2 habis tertutup mata..




Pic 3
#Baju raya 2013#..hhhaaaaaa..dress katanya..dah rupa baju ngandung dah aku tgk..tak sempat nk alter hhhuuuu...




Pic 4
First time bawak kete ke kedai tayar sendirian, raof takde..tayar 'cik putih' iols tiba2 bocor uols..iols neves mcm nk kena lempang tau!tu lah anje sgt asyik suruh raof je!hhhhuuuuuu..




Pic 5
Cubaan nk sama tembam ngan hadi w/pun maknya mmg already gemok pun kkkeeee..amboiii hadi tu lobang idung ke lobang gua..hhakakakaaa




**alamak baru teringat lesen kete dah mati 18/7 aritu..selamba je aku drive selama 2 bulan ni..harap2 abang polis takde berlegar2..T____________T **

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...