CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 3 July 2013

i am a dress lover :)..

Assalammualaikum...

Aku ingat kan nk try beli baju raya secara online lah!tp mcm tak yakin dgn ukuran hhheeee..

Kdg2 tak sedar diri badan tu dah gemuk tp hegeh2 beli baju saiz S sudahnya masuk muzium aje :P..tp melambak2 baju cantik kt pasaran skang kan..

Peplum la, duyung la, fish tail la bla..bla..bla..bla..

Bila ada je org like web jubah/dress..nak jugak like..kata hegeh-hegeh kan..

Semua pun aku suka tp paling aku suka dress/jubah :)..banyak jugak website yg jual dress/jubah berkualiti tp mahal nk m@#*%s!!!

Nama lagi berkualiti ye dak..lg mau demand kah???dasar kedekut ^________________^

Dah usha2..2-3 jenis jubah/dress yg aku suka..ada website yg jual mahal, ada jugak yg reasonable..

Meh aku share ada 3 web yg aku suka dgn fesyen dan materialnya setakat ni..kot2 korang teringin jugak kan..bolehlah shopping sini :)
Ok aku nk tengok2 dulu, pastu kumpul duit belanja dr raof sikit2, tak cukup lagi kita korek2 duit celah2 purse tu ha..bole???



BKC Muslimah..harga boleh tahan..rasa nk sambar 1 baju kt sini


Aisy Butik Muslimah..harga mahal, kualiti best kot..pun rasa nk beli 1 kt sini


EDZ..dress kt sini mmg outstanding bg aku..nampak lembut je kaler dan kainnya..harga murah sikit dr Aisy tu ha..pun rasa nk grab 1 je..

Kan....bila tengok model ni pakai kemain cantik terletak je ye..cer kalo aku yg pakai ntah camna ghomannya aihhh!!!

**korang ada web yg jual dress/jubah yg cantik2 dan murah2..boleh la share link ye :)..tq**

2 comments:

lieyalatif said...

aku pun minat kooo...sebab senang...satu baju jek...gosok pun sekali jek heheheeheh....betul kate ko ade yg mahal dan ade yg murah...tapi berbeza pada kualiti lakan...mcm aku tak kesah punye..yg penting cun n cantik n kene ngan tinggi aku....aku ni kalo nak beli kene hati takut senteng .....

kalo ko dah beli nanti pakai le tunjuk kat blog tau...tingin aku nak tgk..sure cuns melecun...

salwana nordin @ che'wa said...

aku mmg minat giler..mgkn sebab senang dan sopan gitu wwahhhaaa..

tp mmg kebanyakknnya mahal..ye lah kualiti kain lagi..

ko jenis tinggi lg susah nk cari kan, aku plak jenis rendah, biasanya mmg kena alter bawah kkkeeeeee

in syaa Allah nnt aku show off dlm blog kalo berjaya beli, kalo berjayalah hhhiiiiiiii

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...