CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 21 June 2013

ini semua pororo..ke pocoyo..eh poyoooooo hhheeee

Assalammualaikum..

Penah tak aku citer pasal rantai tangan aku hilang?belum kan..

So kena citer lah..**poyooo je smua nk citer ye**..eh lantaklah!

Hilang sehari sblm pegi tganu aritulah..ptg tu gi jogging..tetiba alya pulak nk ikut aku jogging..selalu elok je main dgn abg,adik ngan baba dia..

Pastu joging aci pegang tangan kita pulak..bole???

Agaknya tersiku,tertarik so terjatuhlah..sbbkn gelang tu halus je tak berat mana so jatuh pun tak dengo..dah tu jatuh atas tanah/rumput..lagilah kan..

Malam tu time mandi..kebiasaan masa tgh sabun mesti nk belek2 rantai tangan..sekali...'eh mana gelang aku'

Apalagi terpaksalah buat aduan sambil bebel2 nangis tp air mata tak tumpah *boleh bayangkn tak hheee*..

Malam tu operasi besar2an cari dlm umah pun tak jumpa so aku yakin mmg jatuh time aku jog..

Mlm tu jugak lepas balik mengaji raof pegi suluh2 kot2 jumpa kt padang tp takde..

Sudahlah banyak keje nk buat mlm tu..

Esoknya dah nk bertolak ke tganu..ate bila masa nk pegi jenguk ke sananya semula..bayangkn seminggu baru balik mana nk jumpa dah kan..

Sure rezeki org yg jumpa dah kot..:(

Rantai tgn tu tak la besor giler atau mahal giler tp sbbkn kronologinya beli guna mas kawin so mmg sayang ya amat lah!..

Itupun baru aje aku trade in kali ke4 sbb yg lama *asyik putus* tambah duit sket beli baru..pakai tak sampai setengah taun kot!

Agaknya aku mmg tak serasi utk pakai rantai tangan emas lah..asyiklah tercabut, putus, yg paling sadis hilang hhhhuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaa..

Tapi kelmarin raof buat suprise..dia beli yg baru :)..sama mcm yg lama tp halus sket..bawah seribu..hhheeee..tak cukup bajet lettew :P

Nnt ada  rezeki i beli lain ye..awak dah tolong ganti pun dah seribu rahmat padahal aku yg buat hilang hhhhuuuu


me: eh abang dah beli?
him: ha la..kesian kt awak, raya nnt takde apa
me: ishh takde pun takpe..bole beli yg pelesu dulu utk raya :)
him: tu sekali hadiah harijadi ngan aniversary, jgn mintak apa2 dah..

Bolehhhhhh?

Its ok..tak ada hadiah pun takpe..i tetap sayang kt u dunia akhirat..in syaa Allah..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Abangggggggg..spec mata itam kite dah rosak ler..eh..eh..eh???

**mmg nak makan pelempang aje jawabnya!!**


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...