CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 26 May 2013

doakan kami..mood:nebes :(

Assalammualaikum..

Jam 11.30 mlm..rehat sat sblm continue mengemas mana yg patut..lg mengemas..lg talk abih keje aku rasa hhhuuuu...

Esok kami dah berangkat ke pantai timur...in syaa Allah dlm pukul 8 kita bertolak..dlm pukul 3 lebih kurang sampailah...

Doakn kami selamat pergi dan selamat kembali ye..nebes rasanya maklumlah pestime bawak bebudak naik bas..adi ngan alya ok kot tp wawa?????mudah2an mudahlah nk diuruskn..

Ok lah..rasanya smua dah siap..ini je yg kita bawak..byk2 beg kang susah nk angkut..tu yg bawak dr umah..yg nk bawak dr sana tu nnt ntah mana aku nk sumbat hhhhuuuu



Himpun siap2 nnt just angkut masuk kete..aduhai letihnya..esok nk bangun awal masak kari telur je..

Nasi aku dah siap2 masak td..pastu sempat baking kek marble utk buat kudap2 hhhheeee

Oh ye tuan tanah bercuti..blog pun cuti dik non seminggu..kalo hotel tu ada wifi bole la aku update dr phone je..tenet cam siput sedut rasanya aku citer lain kali lah ye...

OK mau rehat dan titun..nk pesan apa2 tak??mesti nk pesan kopok kan.
.kan..kan..

ok nnt email alamat i pos kt uolssss...wahhhh gitu...

Nite...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...