CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 4 March 2013

terapi yg berbeza :0

Assalammualaikum..

Terapi ni satu benda yg subjektif..ikut hati korang lah nk menterapikn diri camna janji its help u :)..wahhhh gitu..

Minggu lepas kan aku tak berapa nk sihat, kepala sakit, perut sakit, cirbir..ingat aku sorang rupanya hadi pun..damn!

Mujurlah mild je..kira mcm tak la sakit giler2 mcm nk menahan contraction tu kan..tak memulas pun..cuma perut berangin, loya dan hilang selera makan huh!

Eh..mcm tu pun menyebabkn mood boleh ke laut hokey hhhhhhuuuuu..

Dugaan yg sikit, merungutnya lebih..astaghfirullahalazim..teruknya aku!

So pagi sabtu tu raof bawak ambik angin..angin la sgt kan..ke AEON jugak..sungguh tak keruan berjalan dikala badan tak sihat..:(

Tp dlm tak larat2 tu membeli jugak aku hhheeee..cannot tahan la..


Masuk PADINI jap..ingat nk cuci2 kornea mata ni ha..last terjebak jugak beli utk gegurls..2 helai 29 hinggit..rembat la hhhaaaa..

Mencari baju abangnya..berkenan dah takde saiz pulak..apa kes???sabor ajelah..

Singgah kedai buku..beli sorang satu buku..maknya pun beli jugak utk terapi jiwa katanya..CD zikir utk bapaknya..


Ok tersesat perfume tu..sebenonya terapi si suami tp isteri pun dpt jugak :P..

Raof dia tetiba nk mencari perfume..pegi kaunter Hugo..

Me: nape nk beli perfume
He: hati tgh sedih, saja nk riangkn
 
Tu dia sampai 3 botol belinya..tgh sedih, kalo gembira mau 30 botol..*tak lawok ye*..

Tp dia hadiahkn aku sebotol..

Kebetulan sesgt perfume Clinique aku dah lama abis..nk beli takde bajet lg, sblm ni pakai je lah 5 hinggit sebotol, ada duit lebih beli 10 hinggit punya..ko mampu :P

Skang saya dah wangi *libas2 rambut*


2 comments:

lieyalatif said...

haa ko jgn wangi2 libas2 rambut...kang tau2 wawa dah nak beradik kang ehehehehehheheh....

ishhh pompuan ni takleh percaye...konon nak tgk2, tapi sudahnye terembat jugak heheeheh..tak banyak sikit katenye...tapi takpe ko, reward tuk diri sendiri...dah keje penat2 kan....sesekali bersoping best apeee....

salwana nordin @ che'wa said...

hhhhhaaaaaa...libas2 pun kalo tak kena waktunya tak jadi kata...

tak leh lah aku setakat tgk2..mesti nk beli jugak 1-2 brg hhhuuuu

aku ni tetiap bulan mmg reward utk diri sendiri..kdg2 brg tu tak perlu memahal sgt janji kita suka :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...