CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 15 January 2013

Psiko...

 Assalammualaikum..

Tanjat gegurl!!!

Abg hadi pakai topeng Osama gara2 si adik @ wawa yg mengacau dia buat keje sekolah hhheeee...

 osama dlm umah..ko ade??heee

Ini budak mmg takutkn topeng tu..padankn!jenuh di ajor takutkn Allah tak jalan jugak..dah cara lain tak makan saman makanya topeng ni baru kau makan saman kan dik!

Ceritanya aku tgh mengemas kain baju dlm almari raof..tetiba jumpa topeng ni..sajalah aku pakai..tetiba si wawa ni dtg konon2 nk mengacau aku buat koje sudahnya melalak2 nangis sbb takutkn topeng...bole???

Bukan sebarang melalak..jenis terkejut2 takut hhhaaaaa...


Punya dia berlari ke abgnya, pastu cari kakak..apa ingat abg ngan kakak nk pujuk lg depa suka sbb pasni adik tak ngaco dah hhhaaaaaa...

Whole day tu kalo dia buat onar je siaplah...

'ambik topeng kang nak!'

Psiko anak aku hhhhaaaaaaaa..tp aku lebih yg psiko takut dia mengigau memalam hari *kang tak tido aku* tp mujur takkkkkk :P

Sbbkn tak ngigau so misi diteruskn sampai ke hari ni kkkeeee..agak2 dia nak merepek2 aku pakai topeng..kekadang tgh iron, tgh makan, tgh lipat kain, tgh memasak..ko mampu????ggggrrrrrr...

Bukan tak suka melibatkn anak3 dlm setiap keje cuma tak smua keje yg depa bole terlibat, drpd aku nk cepat jadi lambat baik tak payah!..hangin!..

Agaknya aku je, korang ok kot :P

Tapi skang dia dah berani pegang, takut pun lite2 je..siap bole gelak2 dr jauh..

**tak penah takutkn anak3 dgn hantu..agak2nya depa lg takut tak?hhhhhhaaa**



2 comments:

lieyalatif said...

kah kah kah ...nak mati aku gelak weyyyy...mane dpt topeng tu...aku nak beli satu laa...buat bahan takutkan dayyan haahahahaahah.....

siyes, kelako tgk osama katik tgh bace buku sambil melengkor gitu hahahahahah.....

salwana nordin @ che'wa said...

ntah..laki aku beli..dia benda2 gini suka beli..naik menyampah dah rasa...

tp ok la jugak sbb ada bahan nk takutkn dia hhheee...

dayyan jenis brutal kot sure tak takut tp wawa ni brutal gak tp cair gak bila tgk topeng ni hhhhaaaa...

ha'a kalo tgk live mmg kelako giler..aku sampai skang asyik gelak je bila depa pakai topeng ni hhhheee...badan katik topeng beso

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...